Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@18:42:17 GMT

مشارکت ۴۰ مسئول در پرونده زمین‌خواری نظر آباد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۴۳۲

مشارکت ۴۰ مسئول در پرونده زمین‌خواری نظر آباد

خبرگزاری تسنیم: حسین فاضلی‌هریکندی در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت مربوط به پرونده باند بزرگ زمین‌خواری در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: در این پرونده تاکنون 40 مسئول و مدیر در سطوح مختلف تعقیب شدند.

وی افزود: در این پرونده افرادی از دستگاه‌های دولتی از جمله آموزش و پرورش ثبت املاک و شهرداری متهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این پرونده 25 نفر با قرار بازداشت موقت بازداشت شدند، بیان کرد: 22 باب مدرسه و 22 باب منزل مسکونی به مردم مسترد شده است.

فاضلی هریکندی با بیان اینکه 44 دهنه مغازه در بازارچه شهرداری نظرآباد به صاحبان آن‌ها برگشته است، عنوان کرد: مسجد غدیریه و واحد‌های تجاری ام نیز به بین المال برگشته است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: پرونده زمین خواری نظر آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد

فیروز محمودی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان پارس آباد که در برخی مواقع با توسل به زور انجام شده بود، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها، ردپای ۸ سارق که به صورت باندی اقدام به سرقت می‌کردند شناسایی شد، که پس از هماهنگی قضائی سارقان در عملیات‌های جداگانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اعتراف سارقان به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت احشام گفت: در رابطه با پرونده سارقان ۲ نفر خریدار اموال مسروقه شناسایی و دستگیر و ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و پژوپارس توقیف شد.

محمودی با بیان اینکه دستگیرشدگان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: ارزش سرقت‌های کشف شده از این باند ۲۰ میلیارد ریال است.

او به دامداران و صاحبان احشام توصیه کرد تا نسبت به مقاوم سازی، ارتقاء حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیرات ضدسرقت درمحل نگهداری دام‌ها اقدام کنند تا فرصت ارتکاب سرقت از سارقان سلب شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • قاطعانه با زمین‌خواری و ویژه‌خواری در استان بوشهر برخورد می‌شود
  • رسیدگی به دو پرونده در اولین جلسه سال جدید دادگاه مطبوعات
  • رشد ۶۸ درصدی بودجه شهرداری علی آباد کتول در سال ۱۴۰۳
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • سال گذشته از تعطیلی۴۳ واحد تولیدی جلوگیری شد
  • پایان زمین‌خواری در حریم پایتخت | جزییات تغییرات مدیریت ۶ هزار کیلومتر حریم مشخص شد