Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@12:26:46 GMT

مشارکت ۴۰مسئول در پرونده زمین‌خواریِ نظرآباد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۴۶۵

حسین فاضلی‌هریکندی در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت مربوط به پرونده باند بزرگ زمین‌خواری در شهرستان نظرآباد اظهار داشت: در این پرونده تاکنون 40 مسئول و مدیر در سطوح مختلف تعقیب شدند.

وی افزود: در این پرونده افرادی از دستگاه‌های دولتی از جمله آموزش و پرورش ثبت املاک و شهرداری متهم هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این پرونده 25 نفر با قرار بازداشت موقت بازداشت شدند، بیان کرد: 22 باب مدرسه و 22 باب منزل مسکونی به مردم مسترد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی هریکندی با بیان اینکه 44 دهنه مغازه در بازارچه شهرداری نظرآباد به صاحبان آن‌ها برگشته است، عنوان کرد: مسجد غدیریه و واحدهای تجاری ام نیز به بین المال برگشته است.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر گفت: تقویت زیرساخت‌ها با رویکرد اقتصاد شهری، موجب مهار تورم و جهش تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری که «جهش تولید با مشارکت مردم» را به‌عنوان سیاست کلان نظام جمهوری اسلامی انتخاب کردند، یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های اجرایی در جذب مشارکت مردم برای توسعه شهر، مجموعه ارکان مدیریت شهری است که ضرورت دارد همواره برنامه‌ها و اقدامات اجرایی و عملیاتی شهرداری اصفهان با این رویکرد بازتعریف و بازطراحی شود.

وی افزود: انتخاب حکیمانه این عنوان بیانگر اهمیت نگاه ویژه به مقوله تولید و نقش کلیدی مردم و مشارکت آحاد جامعه در تحقق این هدف بزرگ ملی است و نشان از آن دارد که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، راه تعالی کشور را در گرو مشارکت مردم جست‌وجو می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری‌ها به‌عنوان یکی از نهادهای عمومی با توان مالی بالا و ظرفیت‌های متعدد، قادر هستند فضای لازم را ایجاد کنند و اجازه دهند با درایت فعالان اقتصادی، حجم فعالیت‌های توسعه‌ای شهر گسترده شود.

حیدری ادامه داد: آنچه ضامن ایجاد یک شهر پویا است در هم‌افزایی بخش عمومی و بخش خصوصی هر شهر نهفته است و ثمره این مشارکت دوطرفه، در نهایت به نفع شهر و شهروندان تمام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر، تقویت زیرساخت‌ها با رویکرد اقتصاد شهری، موجب مهار تورم و جهش تولید خواهد شد؛ به‌عنوان مثال رشد سیستم حمل‌ونقل عمومی، تقویت بخش مسکن، توجه ویژه به تولیدات داخلی و فرایندهای دانش‌بنیان، تولید و اشتغال شهر را افزایش می‌دهد یا تقویت توان کارآفرینی که در گروه مشارکت عموم مردم است، زمینه جهش پایدار شهر را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر از سال‌ها قبل در این مسیر گام برداشته است، به‌ویژه سال گذشته، افزایش چشمگیر پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان را شاهد بودیم که نشان می‌دهد ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهر اصفهان افزایش یافته است و اعتماد سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان در پروژه‌های شهری به نهاد متولی اداره شهر، یکی از مهم‌ترین دلایل رغبت برای افزایش سرمایه‌گذاری آن‌ها بوده است.

حیدری اظهار کرد: سال گذشته رشد بسیار خوبی در پروژه‌های شهری اصفهان شاهد بودیم که اثرات آن شهر اصفهان را متحول خواهد کرد و شهروندان نتایج اجرای این آن‌ها را در آینده مشاهده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: برای هر پروژه‌ای که فراخوان آن توسط شهرداری اعلام می‌شود، ده‌ها سرمایه‌گذار اعلام آمادگی می‌کنند و رقابت برای گرفتن هر طرح مشارکتی بسیار افزایش یافته است و هیچ پروژه‌ای نیست که استقبال کننده نداشته باشد.

کد خبر 745332

دیگر خبرها

  • رویکرد ترکیبی دولت برای مقابله با چالش قیمت مسکن چیست؟
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب