Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@16:15:07 GMT

برای جذب رای ، سلامت مردم را به خطر نیندازید

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۴۷۲

برای جذب رای ، سلامت مردم را به خطر نیندازید

برنجی فرماندار ملارد در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان گفت :در یک سال گذشته ستاد مبارزه با کرونا شهرستان به صورت مستمر روند شیوع بیماری را رصد و علیرغم کمبود امکانات اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه انجام شده است که مورد تقدیر فرمانده عملیات مبارزه با کرونا تهران نیز قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سجاد برنجی اظهارداشت: علیرغم کاهش موارد ابتلا و فوتی از ابتدای آذر ماه به تازگی با شیب ملایم ، اندکی آمار ابتلا افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نگرانی اصلی ما شیوع ویروس انگلیسی است که سرایت پذیری بالایی دارد و در مناطق همجوار ما نیز مواردی گزارش شده است.

فرماندار ملارد ادامه داد: روند نظارت بر اصناف ، ادارات ،حمل و‌نقل عمومی، اماکن پر ازدحام و....مجدد افزایش میابد.

او گفت: متاسفانه برخی موارد  مشاهده شده است که برخی نامزدهای انتخابات شوراها با برگزاری جلسات پر ازدحام اقدام غیرمستقیم به فعالیت های انتخاباتی نموده اند که البته تذکرات لازم را نیز دریافت نمودند.

برنجی متذکر شد: چنانچه نامزدی دست به اقدامات اینچنینی بزند هم به واسطه تبلیغات پیش از موعد و هم به دلیل تهدید سلامت عمومی در مرحله بررسی صلاحیت ها این موضوع قطعا مورد توجه ما قرار خواهد گرفت.

فرماندار ملارد بیان کرد: از همه اصحاب رسانه ، فعالان مجازی به ویژه دفتر واحد مرکزی خبر در شهرستان که زحمات بسیار مناسبی در ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به کرونا داشتند خواهشمندیم نسبت به جلوگیری از "عادی انگاری " موضوع کرونا اهتمام داشته باشند.

وی گفت: طبق تاکید رئیس محترم شبکه بهداشت شهرستان همچنان موثرترین راه جلوگیری از کرونا رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است که لازم است در این زمینه تاکیدات لازم صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار ملارد شوراهای اسلامی شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • شهرستان رزن در حوزه آب نیاز به توجه ویژه دارد
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است