Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@23:02:55 GMT

کشف جسد مرد جوان در نیشابور

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۴۹۲

کشف جسد مرد جوان در نیشابور

به گزارش تابناک به نقل از فارس، فرمانده نیروی انتظامی نیشابور اظهار کرد: عصر امروز جسد مرد جوانی در داخل گونی کشف شد.

سرهنگ حسین دهقان‌پور افزود: جسد کشف شده در حوالی گنبد سبز نیشابور جهت تشخیص هویت و علت به پزشک قانونی نیشابور منتقل شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزادراه غدیر حادثه سراوان شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم کشف جسد نیشابور آزادراه غدیر حادثه سراوان شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مبنی بر کاهش سطح هوشیاری آقای ۷۰ ساله در مطب یکی از پزشکان قلب نیشابور فورا با توجه به حجم بالای ترافیک، موتورلانس پایگاه یک به عنوان کد پیشران و بطور همزمان آمبولانس پایگاه چهار شهری به محل فوریت اعزام شد.

سیدحمید حسینی افزود: عملیات احیای پایه توسط کادر درمان حاضر در صحنه قبل از رسیدن اورژانس شروع و پس از رسیدن کارشناس موتورلانس اورژانس عملیات احیای قلبی ریوی پیشرفته برای بیمار آغاز شد.

وی افزود: پس از رسیدن آمبولانس پایگاه چهار شهری به محل فوریت عملیات احیای قلبی ریوی پیشرفته برای بیمار ادامه یافت و بیمار پس از دریافت حمایت‌های پیشرفته قلبی و تنفسی با موفقیت احیا و بیمار در نهایت تحت پایش مداوم به کادر درمانی بیمارستان بیست و دو بهمن تحویل شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: در صورتی که عملیات احیای قلبی ریوی پایه برای بیمار در دقایق اولیه آغاز شود، شانس بقای بیمار بسیار افزایش پیدا می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم(ع)نیشابور
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • افزایش ۸۳ درصدی میزان بارش در نیشابور
  • چهار قلو زایی یک گاو در نیشابور
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور