Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین‌زادگان خواستار افزایش اختیارات استانی برای پیشگیری و مقابله با کرونا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «احمد حسین‌زادگان» امروز(۱۰ اسفندماه) در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا بر حمایت های اقتصادی از اصناف و بازاریان تاکید کرد و افزود: برای استمرار رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی بازاریان و اصناف باید مشوق هایی نیز در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار مازندران بر بازنگری رنگ بندی های استان به لحاظ تراکم جمعیتی و فواصل اندک شهرستان ها ی مازندران تاکید کرد و خواستار افزایش امکان تست های سریع یا رپید در مازندران شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تراکم جمعیتی و گردش پذیر بودن، مازندران باید در کنار برخی استان‌ها در اولویت واکسیناسیون کشور قرار گیرد.

 

این مسئول با بیان اینکه شرایط خاص مازندران در حوزه های مختلف نسبت به سایر استان ها از جمله موضوعاتی است که در مقابله با کرونا می بایست مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: بخش قابل توجهی از بازار استان در حوزه خدمات فعال است و گردشگری و ارایه خدمات این بخش سهم عمده ای در این راستا دارد که با محدود کردن آن، فشار زیادی به اقتصاد و معیشت وارد می شود و عملا مدیریت کرونا را سخت می کند.

 

حسین‌زادگان گفت: تراکم جمعیتی مازندران و مقصد گردشگری بودن شرایط این استان را خاص نموده است که وزارت بهداشت بدرستی این مهم را در مازندران تشخیص داده است و اقدامات پیشگیرانه لازم در این استان عملیاتی شده است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/708

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با ویروس کرونا احمد حسین زادگان کرونا مازندران استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رضا نجاتی با اشاره به اهمیت کار‌های فرهنگی اظهار کرد: برای رسیدن به همه شرایط مطلوب باید کار فرهنگی انجام شود. در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز ابتدا باید کار فرهنگی و اجتماعی و سپس کار مقابله‌ای انجام شود.

وی با بیان اینکه با کار فرهنگی، اقدامات کم هزینه‌تر و جامعه سالم‌تر خواهد بود، افزود: نباید اجازه دهیم به دلیل آگاهی کم و آموزش کم، فردی در جامعه معتاد شود و بعد سراغ جمع‌آوری معتاد متجاهر یا مقابله با قاچاقچیان برویم.

نجاتی بیان کرد: میزان اعتبارات در مقابل کار‌هایی که انجام می‌شود ناچیز است و تلاش برای افزایش اعتبارات در حال انجام است البته باید توجه شود که اعتبارات در محل خود هزینه شوند.

‌دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به تاثیر مستقیم جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش آمار سرقت، گفت: در مقابله با مواد مخدر، اولویت ما انجام کار فرهنگی است و نیازمند مشارکت مردم در این زمینه هستیم. جمعیت هدف ما دانش‌آموزان و اولیا هستند که باید ارتباط اولیا با مسئولان فرهنگی امر مبارزه با مواد مخدر نزدیک‌تر شود تا نوجوانان و جوانان مصون بمانند.

وی افزود: کار فرهنگی در توسعه اقتصادی و اجتماعی و سایر ابعاد به ما کمک می‌کند. برنامه متمرکز ما امسال در حوزه آموزش و پرورش و فرهنگیان و اولیا است. باید از همه ظرفیت‌ها استفاده و در این کمیته راهکار‌ها ارائه و سیاست‌گذاری خوبی انجام شود و امیدواریم بتوانیم در ادامه راه با برنامه‌ریزی، کار‌های فرهنگی خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر در خوزستان انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • توصیه های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • توصیه‌های فنی پیشگیری از خسارت در باغات سیاه ریشه
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • تراکم جمعتی تهران به ۱۴۰ نفر در هکتار رسید
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • سرقت‌ها در استان بوشهر ۷ درصد کاهش یافت
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند