Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسروش سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان درباره جدیدترین اخبار از روند بیماری کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان، با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته تعداد مبتلایان جدید کرونا در حوزه تحت پوشش این دانشکده ۲۵ نفر گزارش شده است، اظهار کرد: کهنه اوز و جویم هر کدام با ۶ مورد، منصورآباد با ۵ مورد و فیشور با ۲ مورد مثبت، بیشترین تعداد مبتلا به کرونا در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی لارستان طی ۲۴ ساعت گذشته را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه موارد بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده در این لحظه ۲۰ مورد است، ادامه داد: بنا بر آخرین آمار، در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ثبت شده که یک آقای ۸۶ ساله، ساکن کوره بوده و در بیمارستان امیر المومنین (ع) گراش فوت کرده و دیگری آقای ۶۴ ساله، ساکن اوز و در بیمارستان امیدوار اوز جان باخته است.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه تعداد بهبود یافتگان از بیماری کووید ۱۹ در ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز ۶ هزار و ۴۸۰ مورد است، ادامه داد: ۷ مورد بیمار بد حال زیر دستگاه تنفسی (ونتیلاتور) در بخش کرونا بستری هستند.

او با بیان اینکه شهروندان فاصله گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند، اضافه کرد: مردم در خانه بمانند و تنها برای موارد ضروری از خانه بیرون آیند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی لارستان ادامه داد: شهروندان توصیه‌ها را جدی بگیرند، تا موفق به شکست این ویروس شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا بیماری کرونا ویروس کرونا بیماری کووید 19 دانشکده علوم پزشکی لارستان ساعت گذشته تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: مرد ۶۸ ساله ای که به دلیل تصادف دچار ضربه سر شده بود و نیاز به مراقبت‌های اورژانسی و پیشرفته داشت، با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافت.
لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • راه‌اندازی دانشکده داروسازی در قزوین پس از سال‌ها مطالبه‌گری