Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید هشمیان مربی تیم ملی ایران پس از اینکه در انتخابات امروز فدراسیون فوتبال علی کریمی و مهدی مهدوی کیا رای نیاوردند از آن ها تمجید کرد در استوری اینستاگرام خطاب به آن ها نوشت : “فوتبال ایران به شما افتخار می کند”.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به تمجید از علی کریمی و مهدوی کیا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از مشخص شدن نتایج انتخابات فدراسیون فوتبال با انتشار پستی در اینستاگرام از علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا تمجید کرد.

هاشمیان خطاب کریمی و مهدوی کیا نوشت:

فوتبال ایران به شما افتخار می کند و در قلب تمامی مردم ایران جای دارید و تلاشهایتان که برای کشور عزیزمان انجام داده اید در تاریخ فوتبال کشورمان می درخشد و ثبت شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی علی کریمی مربی تیم ملی تیم ملی علی کریمی فدراسیون فوتبال مربی تیم ملی مهدی مهدوی کیا وحید هاشمیان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران علی کریمی کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو مربی تیم ملی علی کریمی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE

آیا قهرمان المپیک امشب به WWE برخواهد گشت؟

کشتی گیر غایب کمپانی WWE در آستانه ماندی نایت راو امشب پیام عجیبی در اینستاگرام ارسال کرد. ستاره مورد نظر ما کسی جز گیبل استیوسون نیست.

طرفداری | این ستاره 23 ساله در سال 2021 به WWE پیوست تا پس از کورت انگل به دومین دارنده طلای المپیکی تبدیل شود که به دنیای کشتی کچ ورود کرده است. آخرین حضور گیبل استیوسون در تلویزیون WWE نیز به مسابقه برابر برن کوربن در رویداد The Great American Bash در جولای 2023 برمی‌‌گردد.

اگرچه گیبل استیوسون جلوی دوربین WWE حاضر نشد، اما طبق گزارش‌ها او در هفته برگزاری رسلمنیا در شهر میزبان این رویداد یعنی فیلادلفیا حضور داشته است. او به تازگی پیام عجیبی در صفحه اینستاگرام خود ارسال کرد.

همه چیز خوبه و قراره بهترم بشه

گیبل استیوسون که مدال طلای دسته فوق سنگین مسابقات کشتی آزاد المپیک 2021 را در کارنامه دارد، با وجود چنین دستاورد بزرگی تصمیم گرفت ادامه دوران حرفه‌ای خود را در WWE سپری کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE