Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزارشی جدید اپل مشغول بررسی روش‌های مختلف است تا قابلیت بازیابی آیفون بدون نیاز به پورت لایتنینگ و اتصال به رایانه را ممکن کند.  

گزارش‌های مختلف درباره ویژگی‌های آیفون ۱۳ منتشر شده که یکی از آنها بدون کابل بدون آن است. یک نسخه از آیفون ۱۳ بدون پورت لایتنینگ احتمالاً تغییراتی در فرایندهای بازیابی دستگاه ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل قرار است حالت «بازیابی اینترنتی» در دستگاه ایجاد شود تا نصب دوباره iOS را بدون نیاز اتصال آن به رایانه مک یا «پی سی» امکانپذیر کند.

به طور معمول برای بازیابی آیفون‌هایی که غیرفعال شده‌اند، باید آنها را به وسیله پورت لایتنینگ به یک دستگاه دیگر وصل کرد. اگر گزارش‌های آیفون بدون پورت صحیح باشد، فقدان این پورت یا هرگونه قابلیت اتصال فیزیکی استاندارد سبب می‌شود نگهداری دستگاه چالش برانگیز باشد.

در همین راستا با توجه به گزارش‌هایی از وب سایت Appleosophy، بهترین راه برای انجام این کار فرایندی به نام بازیابی اینترنتی است.

محققان نرم افزار اپل مشغول بررسی ۳ روش برای قراردادن آیفون در حالتی هستند که بتوان آن را بازیابی کرد.

در روش اول کاربر آیفون را در حالت بازیابی دستی قرار می‌دهد تا با استفاده از اینترنت فرایند بازیابی انجام شود. برای این منظور آیفون کنار رایانه پی سی یا مکی قرار می‌گیرد که آیتونز روی آن نصب شده باشد. در این وضعیت دستورالعملی برای بازیابی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

در روش دوم دستگاه به طور خودکار وارد وضعیت بازیابی می‌شود و بقیه فرایند مانند روش یک انجام می‌شود. روش سوم نیز برای بازیابی دستگاه از بلوتوث استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد اپل تمایل دارد از ۲ روش اول برای بازیابی دستگاه استفاده کند و در همین راستا مدتی است که آزمایش‌هایی انجام می‌دهد. اما طبق گزارش‌ها این فرایندها در حال حاضر بسیار کند هستند و عموم مردم نمی‌توانند از آن استفاده کنند. به عبارت دیگر باید تحقیقات و آزمایش‌های بیشتری در این خصوص انجام شود.

 

مهر/

برچسب ها: آیفون ، اپل ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000N5w

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: آیفون اپل بازارنیوز برای بازیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی

ایتنا - اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.
با وجود اینکه می‌دانیم استفاده از گوشی در رختخواب و تاریکی برای چشم‌هایمان مضر است، بسیاری از ما هنوز در شب هنگام خواب از تلفن خود استفاده می‌کنیم.

 سیستم عامل اندروید مانع از خیره شدن بیش از حد ما به صفحه نمایش نمی‌شود، اما چندین ویژگی نمایشگر را برای کمک به کاهش فشار چشم ارائه می‌دهد. در حال حاضر قابلیتی ارائه می‌کند که رنگ‌های روشن را کاهش می‌دهد و در نتیجه صفحه نمایش را کم‌نور می‌کند، اما با نسخه 15 این بار حتی فراتر رفته است.
  تنظیم خودکار روشنایی صفحه نمایش
اندروید مجهز به فیلتر نور آبی داخلی و پشتیبانی از روشنایی تطبیقی ​​است که از حسگر نور محیط دستگاه شما برای اندازه‌گیری شدت نور در محیط اطراف شما استفاده می‌کند.

این ویژگی به طور خودکار سطح روشنایی صفحه نمایش دستگاه شما را بر اساس سطح نور محیط تنظیم می‌کند.

علاوه بر این، نگاشت بین سطوح نور محیط و روشنایی صفحه به دستگاه بستگی دارد، بنابراین سطح روشنایی که یک تلفن با آن سازگار می‌شود ممکن است با گوشی دیگر متفاوت باشد.

 
نتیجه این امر این است که برخی از گوشی‌ها می‌توانند به اندازه کافی کم نور شوند تا در شرایط با روشنایی کمتر به راحتی قابل استفاده باشند، در حالی که برخی گوشی‌های دیگر حداقل به طور خودکار قادر به تنظیم نور نیستند.

برای توضیح این نابرابری، اندروید 12 قابلیتی را در زیر تنظیمات در منوی دسترس‌پذیری به نام «تاریکی اضافی» معرفی کرد که نور صفحه‌نمایش را فراتر از حداقل روشنایی گوشی شما کاهش می‌دهد.

لازم به ذکر است که تنظیم روشنایی تطبیقی ​​روشن‌تر از حد معمول راحت‌تر از فعال کردن دستی Extra Dimming خواهد بود. زیرا این گزینه باید به صورت دستی روشن و خاموش شود. بنابراین، اگر آن را در شب فعال کنید تا روشنایی را کاهش دهید، باید به یاد داشته باشید که بعد آن را غیرفعال کنید، در غیر این صورت ممکن است صفحه در طول روز خیلی کم نور شود.
  خصوصیت جدید
صفحه نمایش همه گوشی‌ها نمی‌تواند به اندازه کافی کم نور شود تا در شب راحت از آن استفاده کنید، و این همان چیزی است که احتمالا در ویژگی جدید اندروید 15 حل می‌شود.

هدف این ویژگی تنظیم روشنایی تطبیقی ​​فعلی با کاهش خودکار روشنایی صفحه نمایش در شرایطی است که نور محیطی بسیار کم است.

دیگر خبرها

  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟