Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:52:53 GMT

انتشار فراخوان کنگره بین‌المللی شعر غدیر

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۵۹۷

انتشار فراخوان کنگره بین‌المللی شعر غدیر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام احمدی گفت: پس از برگزاری موفق این کنگره در سال نخست به صورت ملی و با محوریت شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)، تصمیم گرفتیم با تقویت زیرساخت‌ها و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود شهر شیراز به عنوان پایتخت فرهنگ و ادب ایران اسلامی، سال آینده این کنگره را به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنیاد غدیر فارس خاطرنشان کرد: این کنگره با محوریت شعر کلاسیک، شعر نو و سپید، شعر کودک و ترانه و سرود، در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد.

احمدی از اصحاب فرهنگ، ادب و شعرای ملی و بین‌المللی برای حضور در این کنگره و ارسال اثر دعوت کرد.

معاون فرهنگی نهاد نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز ابراز امیدواری کرد که این کنگره به یک رویداد فاخر ادبی بین‌المللی با مرکزیت شیراز تبدیل شود.

مصطفی مشفقیان گفت: امیدواریم کنگره بین‌المللی شعر غدیر نیز که با همکاری این نهاد و بنیاد بین المللی غدیر برگزار می‌شود، همانند دیگر رویداد‌های ادبی فاخر شیراز همچون شب شعر عاشورا به یک رویداد فرهنگی جریان‌ساز و موج آفرین در سطح کشور تبدیل شود و شاهد خلق آثار ماندگار و بدیع در این زمینه باشیم و بتوانیم به واسطه این کنگره، به تبیین بهتر مناقب و فضائل امیر مومنان علی (ع) با زبان شعر و ادب بپردازیم.

مشفقیان گفت: از شعرا، ادیبان و فرهنگ‌وران داخل و خارج کشور دعوت می‌کنیم تا ۳۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ آثار خود را در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر نو و سپید، ترانه و سرود و شعر کودک به صورت فایل پیوست شده به رایانامه ghadir.poems@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتشار فراخوان کنگره کنگره بین المللی شعر غدیر بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام بهرامی در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران افزود.هر شهرستان باید با محوریت شهدای روحانی شهر خود یادواره برگزار کند.

وی تصریح کرد: این کنگره با محوریت روحانی و دانشمند فاضل آیت الله شهید «عبدالکریم هاشمی نژاد» به میزبانی شهرستان بهشهر در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام بهرامی در این نشست درخصوص شهید هاشمی نژاد گفت: این جوان اندیشمند متفکر مجاهد از ذخایر استان مازندران است و هرچه کار کنیم برای این شهید کاری انجام نداده‌ایم و باید از ذخایر و اندوخته هایمان بیشتر بگوییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان‌ها تأکید و اظهار کرد: هر شهرستان باید یادواره شهدای شهرستان خود را برگزار کند و تکریم از خانواده شهدا را در دستور کارهایش قرار دهد.

وی در پایان با بیان اینکه نگذارید یاد و نام شهدا در پیچ و خم زندگی ما به فراموشی سپرده شود، گفت: برگزاری کنگره‌های شهدا یک تکلیف است.

دیگر خبرها

  • دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • شنیده شدن صدای انفجار و انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو
  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳