Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین گفت: برای دوری از حواشی و شائبه‌ها شکایتی را تقدیم فدراسیون می‌کنیم تا کمیته انضباطی نیز این مورد را بررسی کند.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص دیدار حساس تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین با تیم اکسون تهران که با شکست ۹۰ بر ۸۸ قزوینی‌ها پایان یافت، اظهار داشت: بازی بسیار جذاب و باکیفتی بود، زیرا هر دو تیم از سرعت بسیار بالایی در انتقال توپ و اجرای تاکتیک‌های مختلف برخوردار بودند و هر دو تیم بسکتبال به روزی بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای بازی تا ۵ ثانیه مانده به پایان چهل دقیقه سعی کردیم آرامش را در تیم حفظ کنیم. حتی در چند صحنه از بازی، ناظر دیدار از من بخاطر دعوت تیمم به آرامش با صدای بلند تشکر کرد. در طول بازی بازیکنان جوان و حتی خارجی‌های تیمم را به حفظ آرامش دعوت کردم و به نظرم همه اهالی بسکتبال از دیدن این بازی لذت بردند.

سرمربی تیم شورا و شهردای قزوین افزود: بازی بسیار جذاب و نزدیک بود و حتی تا ۵ ثانیه مانده به انتهای دیدار، هنوز تکلیف تیم برنده و بازنده مشخص نبود. در طول بازی با اینکه نتیجه پایانی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود حتی یک مورد هم به داوری اعتراض نداشتیم، زیرا تیم ما بازیکنان جوان زیادی دارد پس هیچگاه به دنبال حاشیه سازی در کنار زمین نبودهم، چون تیم خودم بیشتر از همه چیز از این تنش‌ها متضرر می‌شود. برای تک تک لحظات بازی برنامه داشتیم و همه شاهد بودند که با شیوه‌ها و تاکتیک‌های مختلفی کسب امتیاز کردیم.

وی درباره دلیل اعتراضات تندش به تیم داوری در لحظات پایانی بازی خاطرنشان کرد: تنها ۵ ثانیه مانده به پایان بازی بود که مالکوم گرنت بازیکن خارجی تیم ما از پشت منطقه سه امتیازی و در حالتی نامتعادل اقدام به پرتاب شوت کرد و این توپ هم وارد سبد شد. در همان لحظه که مالکوم در حال پرتاب توپ بود بازیکن حریف که بالای ۲ متر قد دارد از پشت خط سه امتیازی حدود یک متر پرید تا توپ را دفع کند. همین حرکت باعث افتادن مالکوم به روی زمین شد چراکه بازیکن حریف که حدود ۲۰ سانتی متر بلند قامت‌تر از اوست و در عین حال دست‌ها و پاهایش را برای دفع توپ باز کرده بود. این حرکت به گونه‌ای بود که داور می‌توانست به نفع تیم ما خطا بگیرد، اما در اقدامی جالب داور بازی اعلام کرد که خطای بزرگنمایی (فلاپ) صورت گرفته است.

اسلامی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: اگر از اهالی داوری بسکتبال هم بپرسید خواهند گفت که فلاپ زمانی گرفته می‌شود که در طول بازی داور این خطا را در مواقع مختلف گرفته باشد. درمورد این صحنه به خصوص هم در ابتدا داوران گفتند که بازیکن خارجی تیم ما از الفاظ زشت استفاده کرده است، اما، چون در این مورد به نتیجه نرسیدند بحث فلاپ را مطرح کردند. متاسفانه پس از اعلام این خطا، علیه تیم ما یک خطای تکنیکال هم اعلام کردند و من پس از این که دیدم کاملا ما را بسته‌اند و کاری از دستم برنمی‌آید از شدت عصبانیت بُردی که دستم بود را به زمین کوبیدم. با اینکه این کار را انجام دادم، ولی از انجام این حرکت ناراحتم.

این مربی باتجربه با تاکید بر اشتباه داوران در ۵ ثانیه پایانی اظهار کرد: به جای اینکه داوران دوباره صحنه را بازبینی کنند و به تیم ما هم احترام قائل شوند، به ضرر تیم ما خطای تکنیکال نیز اعلام کردند و همین باعث عصبانیت شدید من شد. در واقع با این کار اشتباه را با یک اشتباه دیگر جواب دادند. متاسفانه دوستان رسانه‌ای آن ۳۹ دقیقه و ۵۵ ثانیه‌ای که من و بازیکنانم در کمال آرامش بودیم و هیچ اعتراضی نداشتیم را نمی‌بینند و تنها آن ۵ ثانیه‌ای که من عصبانی شدم را برجسته کرده‌اند. نکته جالب‌تر آنکه زمانی که درحال صحبت با داور برای بازبینی و مشورت بودم، مدیر تیم اکسون با بازیکنان تیم ما درگیری لفظی داشت.

اسلامی در پایان درباره طرح شکایت به کمیته انضباطی گفت: برای اینکه از حق تیم و بازیکنان دفاع کنیم، باشگاه شکایتی را برای تقدیم به کمیته انضباطی آماده کرده است و این نامه امروز به دست فدراسیون می‌رسد. این اشتباه حتی اگر سهوی هم بوده باشد باعث تغییر در نتیجه بازی شده است. از طرفی دیگر برای دوری از حواشی و شائبه‌ها شکایتی را تقدیم فدراسیون می‌کنیم تا کمیته انضباطی نیز این مورد را بررسی کند.

 

بیشتر بخوانید: اعزام تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بسکتبال شورا و شهرداری قزوین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال فدراسیون بسکتبال شورا و شهرداری قزوین کمیته انضباطی تیم بسکتبال ۵ ثانیه تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ صهیونیست‌ها را بدون ثانیه‌ای درنگ با قاطعیت می‌دهیم

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در ادوار گذشته از برخی ملاحظات ایران سوء استفاده می‌کرده و تعرضات متعددی را در حملات مختلف از جمله ترور دانشمندان ایرانی و حملات پهپادی انجام داده گفت: برجسته‌ترین این اقدام‌ها حمله به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و حاج رحیمی و دیگر همراهانشان بود

حجت الاسلام مجتبی ذالنوری با بیان اینکه برای پاسخگویی به این اقدام و دیگر اقدامات رژیم صهیونیستی و تنبیه آن چندین راه پیش روی جمهوری اسلامی ایران بود افزود: پیگیری از طریق مجامع بین‌المللی و طرح دعوای حقوقی در این خصوص، اقدام ایران از طریق نیرو‌های نیابتی مثل یمن و حزب الله برای تنبیه رژیم صهیونیستی و یا ترکیب این دو راه حل از جمله مواردی بود که روی آن بحث و بررسی شد، اما در نهایت بنا بر تصمیم نظام، راه حل پاسخ از طریق خاک ایران و اعلام رسمی مورد توافق قرار گرفت.

ذوالنوری عملیات وعده صادق را یک اقدام ترکیبی از تسلیحات نظامی دورزن، یعنی موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد‌ها دانست و گفت: برای رسیدن موشک‌های بالستیک از داخل خاک ایران به اسرائیل ۱۲ دقیقه زمان و برای فرود موشک‌های کروز دو و نیم ساعت و پهپاد‌ها زمان بیشتری نیاز بود که با یک هماهنگی منسجم و برنامه‌ریزی دقیق به گونه‌ای عمل شد که همه آنها در یک زمان واحد به سرزمین‌های اشغالی برسند تا از این طریق بتوانیم بر سیستم‌های پدافندی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی غلبه کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دو پایگاه اف ۳۵ و همچنین پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در بلندی‌های جولان که مرکز پایش و رصد الکترونیکی این رژیم است را هدف حملات موشکی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: برای پرتاب موشک‌های بالستیک مشکلی در خصوص حریم هوایی دیگر کشور‌ها نداشتیم چرا که این موشک‌ها خارج از فضای جو به مقصد می‌رسیدند، اما برای پرتاب موشک‌های کروز و پهباد‌ها نیاز بود از حریم هوایی کشور‌های عراق، سوریه و اردن استفاده شود.

وی با بیان اینکه از پس از شهادت شهید زاهدی و همراهانش، حریم هوایی اردن تحت حفاظت ۱۰۰ هواپیمای جنگنده شامل ۸۰ هواپیمای انگلیسی، آمریکایی و فرانسوی و ۲۰ هواپیمای اردنی بوده است گفت: علی رغم همه این تمهیدات دفاعی امنیتی بحمدالله عملیات وعده صادق ۱۰۰ درصد موفق بود و موشک‌ها به صورت دقیق و نقطه زن به اهداف رسیدند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ منطقه مسکونی و غیرنظامی هدف حملات ایران در این عملیات نبود گفت: این نخستین عملیات گسترده جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل بعد از چندین سال بود که نشان داد پدافند‌های امنیتی و گنبد آهنین رژیم صهیونیستی آسیب پذیر است.

وی از فرصت ۱۲ روزه ایران به رژیم صهیونیستی پس از مورد هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری ایران در سوریه گفت و افزود: در صورت حمله به خاک ایران از سوی رژیم صهیونیستی حتی ثانیه‌ای هم فرصت نخواهیم داد و با قاطعیت پاسخ می‌دهیم.

حجت الاسلام ذوالنوری با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی از درگیری استقبال نمی‌کند گفت: رژیم صهیونیستی صنایع دفاعی ندارد و بیشتر تسلیحات نظامی خود را خریداری کرده است و این تسلیحات به اندازه‌ای نیست که بتواند پاسخ ایران را بدهد.

وی افزود: همچنین در صورتی که بخواهد از طریق جنگنده‌ها و هواپیما‌های جنگی خود به حریم ایران تجاوز کند نیاز به سوختگیری در مسیر دارد که به تمام کشور‌ها اعلام کرده‌ایم هر کشوری بخواهد در این زمینه به رژیم صهیونیستی کمک کند از سوی ما کشور متخاصم شناخته می‌شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود بیش از ۴۰ پایگاه آمریکایی در منطقه و امکان کمک آنها به رژیم صهیونیستی که نزدیک‌ترین آنها در کشور بحرین قرار دارد گفت: به آمریکایی‌ها پیغام داده‌ایم اگر بخواهند به این رژیم کمک کنند پایگاه‌هایشان را مورد هدف قرار می‌دهیم که در این خصوص هم سنتکام (فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا) به پنتاگون (مرکز و مقر فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا) توصیه کرده است از هرگونه ورود به این مسئله خودداری کند.

دیگر خبرها

  • تیمی که یک ثانیه هم وقت تلف نمی‌کند!
  • پاسخ صهیونیست‌ها را بدون ثانیه‌ای درنگ با قاطعیت می‌دهیم
  • نیویورک تایمز : اشتباه محاسباتی اسرائیل باعث تنش شد / عصبانیت امریکا بعد از حمله اسرائیل به دمشق
  • نیویورک تایمز: مقامات اسرائیلی در مورد شدت پاسخ ایران، اشتباه محاسباتی کردند
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته
  • دو زلزله منطقه مسجد حضرت ابوالفضل خسارتی نداشته است
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال