Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@23:45:31 GMT

بهاروند، جواب علی کریمی را داد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۷۸۰

بهاروند، جواب علی کریمی را داد

حیدر بهاروند در مورد اینکه کریمی معتقد بود انتخابات مهندسی شده است، گفت: اینطور نیست کسی بخواهد زور بگوید چون هر کسی برای انتخابات زور گفته جواب عکس گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با زحماتی که همکاران ما کشیدند انتخابات به خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تیمی هم که انتخاب شد در مسیر رشد و تعالی فوتبال قدم بردارد. 

وی در مورد اینکه  علی کریمی معتقد بود انتخابات مهندسی شده است، گفت: اینطور نیست کسی بخواهد زور بگوید چون هر کسی برای انتخابات زور گفته جواب عکس گرفته است. مجمع مستقل است و همه می‌دانند که اعضا دلی رأی می‌دهند. کسی نمی‌تواند به زور رأی یک بچه را بگیرد چه برسد به اینکه اعضای مجمع فدراسیون فوتبال را؛ باید به رأی مجمع احترام بگذاریم. بهاروند در مورد اینکه به عنوان سرپرست نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال انتخاب شده است، گفت‌:‌من از این موضوع اطلاعی ندارم چون درگیر کار بودم. ما در هر حال هرجا باشیم در خدمت کشورمان هستیم و به خاطر کشورمان حاضریم فداکاری کنیم و منابع ملی‌مان را به منافع شخصی ترجیح می‌دهیم.

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت پرونده ویلموتس اظهار داشت: این موضوع را باید از تیم حقوقی بپرسید اما فکر می‌کنم شرایط خوبی در این پرونده داریم.

بهاروند در پاسخ به این سؤال که در مورد اینکه گفته بودید فدراسیون ویرانی را تحویل گرفتید، عنوان کرد: ما همه می‌دانیم که کار اجرایی بدون ایراد نیست و هر مدیری بگوید کار اجرایی من ایراد نداشته دروغ می‌گوید؛ شرایط محیط، پول و تحریم‌ها همه تأثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: من می‌گویم بدهکاری فدراسیون فوتبال در مقابل مطالباتی که از فیفا و AFC دارد ناچیز است؛ تحریم‌ها باعث شده که ما الان بدهکار باشیم ما با مستندات حرف می‌زنیم، اگر این تحریم‌ها رفع شود 150-تا 160 میلیارد تومان وارد فدراسیون می‌شود.

سرپرست نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود با برگزاری انتخابات باز هم با حضور شما همان تیم سابق فدراسیون را اداره خواهد کرد، گفت: این موضوع ابتدا توهین به تیمی است که رأی آورده است. هیأت رئیسه فرد نیست. در دوره‌های قبل هم تاج و کفاشیان به تنهایی تصمیم‌گیرنده نبودند.تصمیم‌گیرنده هیأت رئیسه است و هر چه را مصوب کند باید اجرا شود. مطمئن باشید هر کسی که شخصی بخواهد اعمال نظر کند شکست می‌خورد.

بهاروند در مورد رد صلاحیتش و اینکه آیا قانع شد یا خیر، عنوان کرد: خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حیدر بهاروند علی کریمی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد