Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:35:57 GMT

شفیلدیونایتد 0-2 لیورپول: برد حیاتی قرمزها

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۷۸۲

لیورپول در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-0 شفیلدیونایتد را شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ که در چهار بازی قبلی شان در لیگ برتر 4 شکست پیاپی داشتند، امشب در خانه شفیلدیونایتد با دو گل به پیروزی رسیدند تا به بازگشت به جمع چهار تیم اول جدول امیدوار شوند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2، روی یک ضربه آزاد، مک گولدریک می توانست روی تیر دوم دروازه لیورپول را باز کند اما واکنش خوب آدریان، مانع از گلزنی او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه لیورپولی ها پیش کشیدند و در دقیقه 10، فیرمینو صاحب یک موقعیت خوب شد اما خروج خوب رمزدِیل، اجازه باز شدن دروازه شفیلد یونایتد را نداد.

برتری تیم میهمان ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 24، روی یک ضدحمله، لیورپول صاحب موقعیت شد ولی حضور به موقع فِلِک، دروازه شفیلد یونایتد را نجات داد.

چند دقیقه بعد نوبت صلاح بود که صاحب اولین موقعیت جدی اش در این دیدار شود اما رمزدیل با واکنش خوب، مانع گلزنی او شد. در دقیقه 32، بار دیگر رمزدیل به کمک شفیلد یونایتد آمد ضربه خطرناک رمزدیل را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

در دقیقه 36، چیزی نمانده بود که یک گل به خودی به نام اوزان کاباک ثبت شد اما خوش شانس بود که داور پیش از ضربه او، آفساید مهاجم شفیلد یونایتد را اعلام کرد.

سه دقیقه بعد نوبت واینالدوم بود که شانس خود را برای باز کردن دروازه شفیلد یونایتد امتحان کرد ولی این بار نیز رمزدیل مانع شد و توپ برگشتی را هم پیش از اینکه فیرمینو بتواند استفاده کند، آمپادو دور کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم لیورپول شروع بهتری داشت و در دقیقه 48 به گل رسید. روی حرکت خوب الکساندر آرنولد از سمت راست و پاس در عرض او، توپ با برخورد به بازیکن حریف مقابل کورتیس جونز قرار گرفت و او هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

برتری لیورپولی ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 54، سادیو مانه می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما داور این گل را هم به دلیل آفساید نپذیرفت.

در ادامه بازیکنان میزبان پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 58، مک‌برنی کار را به تساوی بکشد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حالی که بازیکنان شفیلد یونایتد سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این لیورپول بود که در دقیقه 64 به گل دوم رسید. فیرمینو که با پاس مانه درون محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، بعد از به هم ریختن مدافعان، ضربه ای زد که بعد از برخورد به برایان تغییر مسیر داد و از بالای سر رمزدیل وارد دروازه شد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بازیکنان لیورپول به خوبی بازی را اداره کردند و حتی می توانستند در دقیقه 80 به گل سوم برسند اما صلاح نتوانست از موقعیتی که روی ارسال رابرتسون برایش ایجاد شده بود، استفاده  کند.

در دقایق پایانی هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در نهایت بازی با برتری 2-0 لیورپول به پایان رسید.

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول شفیلد یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از فرصت فوق‌العاده‌ای که رسیده بود به خوبی استفاده کرد و موفق شد با گل‌های فرانچسکو آچربی و مارکوس تورام میلان را در سن‌سیرو شکست دهد و قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کند.

همانطور که انتظار می‌رفت، این آبی و مشکی‌پوشان بودند که بازی را بهتر از حریف همشهری آغاز کردند. آنها چندین بار به محوطه میلان نزدیک شدند اما در تهدید دروازه ناکام بودند تا اینکه در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر دی‌مارکو با ضربه سر پاوارد در مقابل دروازه به آچربی رسید و او هم با یک ضربه سر دیگر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۲۵ یک بار دیگر ارسال دی‌مارکو به محوطه جریمه منجر به خلق موقعیت شد. این بار لائوتارو مارتینز به توپ رسید اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد لیائو با فرار از تله آفساید با سومر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه وینگر پرتغالی با مهار دروازه‌بان مواجه شد.

در دقیقه ۳۸ تورام پس از یک و دو با بارلا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه‌اش با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقایق پایانی نیمه اول هم در حالی گذشت که اینتر بازی را در اختیار داشت و خبری از تهدید جدی بر روی دروازه‌ها نبود.

در دقیقه ۴۹ نیمه دوم اختلاف بیشتر شد. او از سمت چپ حرکت کرد و با زدن شوتش به سمت موافق، دروازه میلان را برای بار دوم باز کرد.

دو دقیقه بعد پولیشیچ می‌توانست به گل دوم اینتر پاسخ دهد اما سومر به خوبی مقاومت کرد و توپ دفع شد.

در دقیقه ۵۸ شوت خطرناک چالهان‌اغلو از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی مایک مانیان روبرو شد.

در ادامه اینتر که به هدفش رسیده بود بازی را مدیریت کرد و شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۴ والی خطرناک لیائو به شکل نفس‌گیری از بالای دروازه عبور کرد.

شش دقیقه بعد میلان بالاخره به گل رسید. ارسال زیبای چوکووئزه با ضربه سر لیائو به مقابل دروازه رفت. در آنجا یک ضربه سر دیگر از گابیا به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت اما سومر با واکنشش توپ را به تیر کوبید، با این حال سیو او بی‌ثمر ماند و توموری روی ریباند دروازه خالی را باز کرد.

در دقایق پایانی بازی موقعیتی دیگری بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد و تنها اتفاقات مهم بازی چند درگیری بین بازیکنان بود که منجر به اخراج دنزل دامفریز، تئو هرناندز و داویده کالابریا شد.

درنهایت بازی به پایان رسید و اینتر با کسب ۳ امتیاز بازی امشب به مقام قهرمانی سری A دست یافت.

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • دوربین مداربسته یونایتدها را سوژه کرد! (عکس)‏
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!