Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات فدراسیون فوتبال روز گذشته انجام شد و شهاب‌الدین عزیزی خادم برای 4 سال به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برگزیده شد.

به گزارش برنا؛ باید به این مدیر جوان فرصت داد و عملکردش را دید و تحلیل کرد اما در شرایط فعلی خطر حضور یک سری از دلال‌های بین المللی در ساختمان سئول فوتبال کشور را تهدید می‌کند، دلالانی که عاشق شعار دادن با اسم‌های بزرگ هستند و از همین راه برای خود شهرت زیادی به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلماً حضور این افراد نه تنها کمکی به فوتبال کشور نمی‌کند بلکه دلالی رسمی را در فدراسیون فوتبال باب خواهد کرد. عزیزی‌خادم حتماً باید مراقب یکسری از دلالان بین‌المللی باشد و گول تحرکات آنها را نخورد. از طرفی نهادهای نظارتی هم باید روی یکسری از انتصاب‌ها دقت عمل بیشتری داشته باشند.

به‌هرحال کارنامه آدم‌ها و وعده ها و شعارهای آنها کاملا مشخص است. یکسری آدم‌ها هموار سعی دارند خود را به بدنه فوتبال کشور بچسبانند که مسلما با هر رفت و آمدی و با حضور هر مدیر جدیدی بهترین فرصت برای آنها مهیا می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از صحبت‌های جالب شمسایی تا قول هاشمی برای حضور در فینال/ وقتی وزیر پنالتی زد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از افتتاح هتل فوتبال در مرکز ملی فوتبال با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال در اردوی تیم ملی فوتسال حاضر شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

وحید شمسایی در جمع مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش گفت: باید از آقای هاشمی تشکر کنم که در لار خیلی محبت کرد. آقایان تاج و اصولی حمایتشان از فوتسال مشخص است و از آنها تشکر می کنم.

وی افزود: بعد از بازی خوب تیم ملی فوتبال مقابل ژاپن و البته بدشانسی که تیم ملی برای رسیدن به فینال داشت و همچنین سومی فوتبال ساحلی، اینجا جلوی وزیر و سایر مسئولان فدراسیون و امیر قلعه نویی می گویم امیدواریم که قهرمانی آسیا را بیاوریم و تقدیم این مجموعه کنیم.خیالمان راحت است که از سه دهه در تیم ملی بازیکن داریم و پشتوانه سازی خوبی هم انجام دادیم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

بعد از صحبت های شمسایی، کیومرث هاشمی وزیر ورزش نیز در جمع فوتسالی ها گفت: قهرمانی فوتسال در آسیارای ما مهم است. وفاق خوبی بین بچه ها وجود دارد و مطمئن هستم که نتیجه می گیرید. این جوانگرایی قابل تقدیر است و فوتبال هم همین مسیر را می خواهد برود. ما در جام ملت ها در فوتبال بدشانسی آوردیم. برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو


وزیر ورزش همچنین در ادامه یک پنالتی هم به دروازه بان تیم ملی فوتسال زد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات مینی فوتبال جام دهیاری‌های استان با حضور رییس فدراسیون فوتبال کشوردر روستای تیس
  • حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند
  • حضور تاج در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان +فیلم
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي
  • مورایس: وضعیت سپاهان و گل‌گهر برای بازی فردا یکسان است/ رضاییان باید سنجیده‌تر حمله کند!
  • مدیرعامل سابق پرسپولیس به دستور یک وزیر حذف شد!
  • از صحبت‌های جالب شمسایی تا قول هاشمی برای حضور در فینال/ وقتی وزیر پنالتی زد+ فیلم
  • افتتاح هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال با حضور وزیر ورزش + فیلم و عکس
  • افتتاح هتل جدید فدراسیون فوتبال با حضور وزیر ورزش
  • برگزاری دوره مربیگری بین المللی سطح ۲ جهانی تیراندازی با کمان