Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات فدراسیون فوتبال روز گذشته انجام شد و شهاب‌الدین عزیزی خادم برای 4 سال به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برگزیده شد.

به گزارش برنا؛ باید به این مدیر جوان فرصت داد و عملکردش را دید و تحلیل کرد اما در شرایط فعلی خطر حضور یک سری از دلال‌های بین المللی در ساختمان سئول فوتبال کشور را تهدید می‌کند، دلالانی که عاشق شعار دادن با اسم‌های بزرگ هستند و از همین راه برای خود شهرت زیادی به دست آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلماً حضور این افراد نه تنها کمکی به فوتبال کشور نمی‌کند بلکه دلالی رسمی را در فدراسیون فوتبال باب خواهد کرد. عزیزی‌خادم حتماً باید مراقب یکسری از دلالان بین‌المللی باشد و گول تحرکات آنها را نخورد. از طرفی نهادهای نظارتی هم باید روی یکسری از انتصاب‌ها دقت عمل بیشتری داشته باشند.

به‌هرحال کارنامه آدم‌ها و وعده ها و شعارهای آنها کاملا مشخص است. یکسری آدم‌ها هموار سعی دارند خود را به بدنه فوتبال کشور بچسبانند که مسلما با هر رفت و آمدی و با حضور هر مدیر جدیدی بهترین فرصت برای آنها مهیا می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین

رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین به دلیل فساد گسترده ورزشی به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش مشرق، دادگاه چین روز سه شنبه اعلام کرد که چن ژیوآن رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین را به اتهام دریافت رشوه و سایر جرایم مالی به حبس ابد محکوم کرده است.

بر اساس اعلام رسانه های چینی، این رئیس فدراسیون، بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۳، از موقعیت‌های خود در فدراسیون و سایر ارگان‌ها استفاده کرد تا «به‌طور غیرقانونی» مبالغی از افراد دیگر به مبلغ ۸۱.۰۳ میلیون یوان (۱۱ میلیون دلار) دریافت کند.

وی در ماه ژانویه به دریافت رشوه ۱۱ میلیون دلاری اعتراف کرده است.

تاکنون علاوه بر رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین، ده‌ها بازیکن نیز مورد بازجویی قرار گرفتند.

دادگاه چین در حکم خود نوشت که او به فوتبال چین «خسارتی هنگفت» وارد کرده است.

برخی دیگر از مسئولانی که در دوران ریاست «چن» در فدراسیون حضور داشتند بین ۸ تا ۱۴ سال زندان محکوم شده اند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کروس در بین 8 بازیکن برتر تاریخ آلمان
  • جلالی: فدراسیون فوتبال برای بخش فنی اهمیتی قایل نبود
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • حبس ابد برای رئیس فدراسیون فوتبال چین
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان