Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به حوزه زیرساخت‌ها در لرستان اظهار داشت: یکی از این زیرساخت‌ها مربوط به راه‌ها، حمل و نقل جاده‌ای و ریلی است.

پیگیری اخذ اعتبار جداگانه برای راه آهن بروجرد

وی با بیان اینکه در رابطه با راه آهن بروجرد، سالهاست که وعده داده می‌شود عنوان کرد: این در حالیست که عملاً ما در رابطه با اجرایی شدن این پروژه چیزی مشاهده نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته، راه آهن بروجرد به مرحله خیلی خوبی رسیده است.

مقصودی با بیان اینکه در این پروژه، راه آهن، در مسیر دورود- بروجرد - اشترینان و در نهایت ملایر عملیاتی می‌شود عنوان کرد: در این راستا، راه آهن لرستان به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود و این امر می‌تواند موفقیت و توسعه خوبی را برای استان به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: به دنبال این هستیم که بودجه و اعتبار راه آهن بروجرد به صورت جداگانه در نظر گرفته شود تا همزمان هم پروژه ریلی دورود - خرم آباد - اندیمشک و هم دورود - بروجرد - ملایر شروع به فعالیت کنند.

۲ بیمارستان بروجرد تخریبی هستند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان بروجرد ضعیف است افزود: شهرستان بروجرد در واقع دو بیمارستان اصلی شهید چمران و همچنین امام خمینی (ره) را دارد.

مقصودی ادامه داد: این دو بیمارستان از قدمت ۷۰ تا ۸۰ ساله برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه ساختمان‌های این بیمارستان‌ها، تقریباً تخریبی هستند و پاسخگوی جمعیت شهرستان بروجرد نیستند گفت: فعلاً با این ظرفیتی که وجود دارد در حال ارتقای تجهیزات این بیمارستان‌ها هستیم.

قول معاون وزیر برای احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی همکاری خوبی در این رابطه داشته است بیان داشت: در این راستا برای بیمارستان آیت الله بروجردی نزدیک به دو میلیارد تومان، برای بیمارستان شهید چمران چند میلیارد تومان، مرکز غربالگری بروجرد و… تجهیزات خریداری شده است.

مقصودی با اشاره به اینکه بیمارستان شهید چمران در شأن مردم بروجرد نیست ادامه داد: این موضوع را آقای «جان بابایی» معاون وزیر بهداشت و درمان در سفر به بروجرد مورد تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: در این راستا ایشان قول احداث بیمارستان فوق تخصصی ۲۵۰ تختخوابی را به ما برای شهرستان بروجرد دادند.

ضرورت توسعه و ارتقای اشترینان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به حوزه بهداشت و درمان اشترینان اشاره کرد و گفت: این شهر به لحاظ بهداشت و درمان تنها درمانگاه دارد، به لحاظ ورزشی نیز باید جوانان آن حداقل ۱۵ کیلومتر را تردد کنند که به بروجرد بیایند.

مقصودی تصریح کرد: در این راستا در گام دوم انقلاب باید به این منطقه نگاه توسعه‌ای و عدالت اجتماعی داشته باشیم.

وی بر ضرورت توسعه عمران شهری در اشترینان تاکید کرد.

کد خبر 5158660

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی راه آهن بیمارستان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد بوشهر گرگان شیراز زلزله بارش برف کرونای انگلیسی اردبیل عکس استانها نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بهداشت و درمان راه آهن بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد

بدین منظور ساعت کاری ادارات، ارگان‌ها، سارمان‌ها، بانک‌ها و شهرداری‌های شهرستان بروجرد تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت ۸:۱۵ الی ۱۴:۳۰ می‌باشد.

روز‌های پنجشنبه از ساعت ۸:۱۵ الی ۱۳:۳۰ می‌باشد.

 هرگونه تغییر در ساعت کاری ادارات از طرف استانداری لرستان، متعاقباً از طریق روابط عمومی فرمانداری بروجرد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در بروجرد
  • انفجار گاز منزل مسکونی در بروجرد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از پروژه‌های عمرانی مرند
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • فلسفه سفرهای شهرستانی، رفع موانع اجرایی مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور است
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از طرح‌های عمرانی مرند
  • افتتاح و تجهیز خانه کشتی آموزش و پرورش اشترینان
  • تجمع مردم بروجرد در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی