Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمد پوررمضان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارتباط با تخریب یک واحد مسکونی در روستای تورسوی بابل که با واکنش‌های جدی از سوی عضو مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه و نمایندگان مردم بابل همراه بوده است، اظهار کرد: آنچه که ما انتقاد داشتیم نسبت به نحوی اجرای حکم بوده است.

وی با اشاره به حضور فرماندار بابل در منطقه گفت: فرماندار گفت ما اشتباه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندپی شرقی بابل افزود: در زمان اجرای حکم چون مامور خانم همراه مجریان نبوده ظاهرا فرماندار به این دلیل حاضر شده است و اقدام خاصی برای این خانواده انجام نشده و با تخریب صورت گرفته این ساختمان در حال حاضر قابل زندگی نیست.

پوررمضان با اعلام اینکه این خانواده ۱۲ سال در این واحد مسکونی زندگی کردند، گفت: به نحوی اجرای حکم واقعا انتقادات جدی وارد است، نسبت به نحوی اجرای حکم انتقاد داشتم و در تریبون نماز جمعه هم این موضوع را اعلام کردیم.

امام جمعه بندپی شرقی ما اصلا موافق از بین بردن جنگل نیستیم، افزود: شانیت و شخصیت افراد در زمان اجرای حکم باید رعایت شود.

وی در پاسخ به این سوال آیا در منطقه فقط تخلف توسط این افراد و این خانواده انجام شده است، گفت: ویلاهای غیرمجاز زیادی در این منطقه وجود دارد اما ظاهرا قانون فقط برای افراد ضعیف باید اجرایی می‌شد.

پوررمضان خاطر نشان کرد: ای کاش مدیران منابع طبیعی و مجریان قانونی برای اجرای حکم سراغ افراد دانه درشت می‌رفتند.

مسؤول هلال احمر منطقه بندپی شرقی در واکنش به نصب چادر برای خانواده‌ای که واحد مسکونی آنها در زمان اجرای حکم تخریب شده است، گفت: ما اقدام خاصی برای این خانواده انجام ندادیم.

نصرالله نژاد اضافه کرد: این واحد مسکونی در اثر سیل و زلزله تخریب نشده است که نسبت به برپایی چادر اقدام شود.

وی با اعلام اینکه با اصرار بخشدار نسبت به نصب چادر اقدام کردیم، افزود: بعد از ۲۴ ساعت چادر را جمع‌آوری کردیم.

مسؤول هلال احمر منطقه بندپی شرقی گفت: پس از تماس‌های فرماندار و بخشدار ما اعلام کردیم که امکان استفاده از چادر در این سرما وجود ندارد و حتی خود خانواده‌ هم اعلام کردند که در این فصل سرد نمی‌توانیم در چادر دوام بیاوریم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تخریب واحد مسکونی واحد مسکونی بندپی شرقی اجرای حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر قصد باروری دارید این خوراکی‌ها را حتما بخورید

آفتاب‌‌نیوز :

باروری به معنای توانایی برای داشتن فرزند، به عنوان یکی از علت‌های تشکیل خانواده شناخته می‌شود؛ با توجه به اینکه سبک زندگی، الگوی غذایی و فعالیت بدنی زوجین بر قدرت باروری آن‌ها تأثیر دارد، پیروی از یک الگوی غذایی مناسب، مصرف ریزمغذی ها، فعالیت بدنی منظم و حفظ وزن مطلوب می‌تواند از بسیاری از مشکلات باروری جلوگیری کرده و سبب کاهش هزینه‌های درمان ناباروری شود. در ادامه با ۱۰ توصیه تغذیه‌ای کاربردی و مؤثر در باروری سالم آشنا می‌شویم:

سعی کنید غذا‌های غنی از آنتی اکسیدان مانند منابع ویتامین C، E و کاروتنوئید‌ها را به برنامه غذایی خود اضافه کنید و نسبت به گذشته مرکبات، فلفل سبز، توت فرنگی، گوجه فرنگی، بروکلی و میوه‌های نارنجی رنگ را بیشتر مصرف کنید.

از مصرف ماهی‌های چرب و ماهی تن، زرده تخم مرغ، شیر غنی شده و جگر گاو غافل نشوید؛ این مواد غذایی به عنوان منابع ویتامین D، می‌تواند در بارورری افراد مؤثر باشد.
منابع غذایی فولات (B۹) مانند جگر، نخود، عدس، لوبیا، آجیل و مغزدانه ها، بادام زمینی، اسفناج، مارچوبه، سبزی‌های سبز تیره، مرکبات و بروکلی را به برنامه غذایی هفتگی خود اضافه کنید.

مصرف جگر، گوشت قرمز، مرغ، ماهی، لبنیات، تخم مرغ، حبوبات و مغزدانه‌ها به دلیل غنی بودن از روی، توصیه می‌شود.

بهتر است در طول هفته از منابع غذایی امگا ۳ مانند گردو، ماهی سالمون، دانه کتان، کلم بروکسل و دانه چیا مصرف کنید.

نسبت به گذشته فیبر بیشتری مصرف کنید؛ میوه ها، سبزی‌ها و غلات کامل و سبوسدار به عنوان منابع سرشار از فیبر شناخته می‌شود.

مصرف مغزدانه‌ها و حبوبات مانند عدس، نخود، لوبیا، بادام، گردو و دانه آفتابگردان بسیار حائیز اهمیت است.

توصیه می‌شود مصرف کربوهیدرات تصفیه شده مانند قند و شکر، کیک و شیرینی و انواع نان سفید کاهش یابد.

مصرف چربی‌های غیر اشباع مانند روغن‌های زیتون، کانولا و آفتابگردان به صورت متعادل و کنترل شده افزایش یابد.

سعی کنید مصرف چربی‌های اشباع مانند روغن‌های جامد و حیوانی و گوشت‌های فرآوری شده مانند سوسیس و کالباس را تا حد ممکن کاهش دهید.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اگر قصد باروری دارید این خوراکی‌ها را حتما بخورید
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • سلطان سلجوقی چگونه در طرشت زمین‌گیر شد؟ | طغرل در تپه سیف ناکام ماند
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی 
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار