Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@07:56:18 GMT

زشت ترین عروس جهان+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۶۸۶۸

زشت ترین عروس جهان+ عکس

خانم Elaine Davidson به دلیل شکاف های بسیار فراوان روی بدنش، به عنوان یکی از ترسناک ترین عروس های دنیا شناخته شد.

به گزارش برنا؛ خانم "Elaine Davidson" که یه عنوان ترسناک ترین خانم شناخته شده است، یکی از رکوردداران گینس در تعداد شکاف بر روی بدن می باشد که وی حدودا 7000 شکاف بر روی بدنش ایجاد کرده است و این کار کاملا احمقانه به نظر می رسد و در هنگام ازدواجش آخرین شکاف را در بدنش ایجاد کرد که تعداد شکاف های بدنش به 7000 عدد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خانم متولد برزیل است و سن همسرش 60 سال می باشد.به گفته پرستار الیین دیویدسون:"شب ها در هنگام خوابیدن این شکاف ها وی را اذیت نمی کنند و زمانیکه از وجود شکاف ها در صورتش مطلع شود می تواند راحت بخوابد".شاید برای شما نیز جالب باشد چرا که این خانم تا از وجود حلقه های صورتش که باعث ایجاد شکاف شده اند مطلع نشود نمی تواند بخوابد و این مورد بسیار نادر است و در عین حال بسیار احمقانه.

با این وجود این خانم برزیلی توانست در میزان شکاف بر روی بدن ، در گینس رکورددار شود و از دیدگاه کاربران صفحات مجازی وی "ترسناک ترین عروس دنیا" می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عروس زشت ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)

 

منبع: فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رسم عجیب کتک زدن داماد توسط برادر‌های عروس (فیلم) آرایش عروس در بلغارستان/ حفظ سنت‌ قوم مسلمان پوماک (فیلم) ازدواج سلطنتی در برونئی پس از ۱۰ روز جشن (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم/ حمایت یک عروس و داماد از غزه
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • (ویدیو) صدای ترسناک زمین را بشنوید
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲