Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یازدهم دی‌ماه بود که قصه پرغصه زندگی سمیه دختر روستایی را  با شما خوبان در میان گذاشتم. 

از سمیه گفتم و نوشتم که نارسایی کلیوی و دیالیز شدن به مدت بیش از ۲۰ سال جسم این دختر روستایی را ناتوان‌تر از گذشته کرده و علاوه بر رنج  دیالیز، برای انجام دو عمل جراحی دیگر در ناحیه لگن و بازو  چشم امیدش را به سوی شما خیران نیک‌اندیش دوخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستهای جهانی رو به آسمان خدا؛ مهر یک ملت، مرهم جان ِ سمیه

سمیه که رنج بیماری باعث شده بود همیشه روی تلخ زندگی را ببیند، بعد از انتشار این گزارش، توانستیدگل لبخند را بر لب‌های سمیه بکارید و او بار دیگر به ادامه زندگی امیدوار شد.

شما مهربانان که صدای سمیه را شنیدید از سراسر این کشور و حتی از کشورهای دیگر با دل‌های مهربان و دستان بخشنده  خود  بذر امید در دل او کاشتید.

اگر آن روز صدای سمیه لرزان و چشم‌هایش بارانی بود،امروز نیز سمیه با همان صدای لرزان و با چشمانی گریان برایم از مهربانی و سخاوتمندی شما تعریف کرد که  چگونه با تماس‌های تلفنی و پیام‌های محبت‌آمیز خود او را مورد لطف قرار داده‌اید.

در ادامه از تماس‌ها و ابراز همدردی‌ها با سمیه می‌گوییم: 

برادر بزرگواری در تماسش گفته بود" وضع مالی خوبی ندارم تا بتوانم آن چنان کمکت کنم ولی با میل و رضایت خودم حاضر هستم کلیه‌ام را اهدا کنم".

وقتی فاصله ها مانع همدلی نیستند

چند نفر از هموطنان ایرانی مقیم کانادا و ترکیه تماس گرفته و مبالغی را به عنوان هدیه برایش واریز کردند.برادر بزرگوار دیگری که از خادمین حرم حضرت  فاطمه معصومه (س) هستند تماس گرفته  و کمک کرده‌اند.

هموطن دیگری از شهر مقدس مشهد، ابراز لطف کرده و از جوار امام رئوف برایش بهبودی طلب کرده و گفته است" دخترم همیشه کنارت هستم و هر کاری بتوانم برای بهبودیت انجام می‌دهم". 

در طی این مدت پیام‌های محبت‌آمیز و بی‌شماری از سوی هم استانی‌های عزیزم در شهرهای مختلف همچون تبریز و سایر شهرستان‌ها دریافت کردم که همگی به نوعی کمکم کردند و در کنار آنها هموطنان بسیار عزیز از شهرهای  قم،  تهران تماس گرفتند.

مهر ِ ایرانیان ِ سراسر جهان، مرهم زخم‌های سمیه

از شهر زیبای اصفهان نیز نماینده  یک گروه جهادی که متشکل از معلمان فرهنگی بودند، تماس گرفته  و کمک نقدی کردند، حتی از جنوب کشورمان از شهر اهواز چند نفر از هموطنان عزیزمان تماس گرفته و دلم را امیدوار کردند.

خیر تبریزی، آقای کاوه خداپرست مدیرعامل گره صنعتی آدوپن  پلاستیک پرشین ( وین تک) که پیش از این نیز هزینه  50 میلیارد تومانی ساخت بزرگ‌ترین مجموعه آموزشی و توانبخشی را متقبل شده  بود، یکی دیگر از خیران نیک‌اندیشی است که وقتی موضوع بیماری سمیه را فهمید با دستان سخاوتمند خود در کمک و نوع‌دوستی به سمیه پیشقدم بود و مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای هزینه عمل جراحی او به حساب بیمارستان واریز کرد.

همچنین جمعی از کارآفرینان خیر تبریزی نیز امروز همزمان با بستری شدن سمیه در بیمارستان مبلغ ۲۰ میلیون تومان به او کمک کرد.

وقتی همدلی از هم زبانی خوش تر است

حالا به لطف شما هموطنان عزیزی که دستگیری از نیازمندان و یاری رساندن به آنها را از آقا امیرالمومنین (ع) به ارث برده‌اید، امروز دهم اسفندماه سال‌جاری سمیه برای انجام عمل جراحی لگن در بیمارستان بستری شد و به لطف خدا و دعای خیر شما خوبان امیدواریم حالش بهتر از گذشته بوده و سلامتی خود را بازیابد.

هر چند در طی این دو ماه سمیه تکیه‌گاه زندگی یعنی پدرش را از دست داد و داغدار پدرش شد ولی مهربانی و سخاوتمندی شما خیران عزیز مرهمی  بر دل داغدارش است.

جسم ِ سمیه، جان ِ ایرانیان در سراسر جهان

سمیه می‌گوید: من به خاطر بیماری فقط گلایه‌ها و شکایت‌هایم را  پیش خدا می‌بردم  خدا مونس تنهایی‌هایم بود همیشه و در همه جا هوای  مرا داشت،  هر وقت به بن‌بست می‌رسیدم  و زمین می‌خوردم از ته دلم صدایش می‌کنم.

او ادامه می دهد: الان می‌بینم، خدای مهربان فرشته‌های زمینی دارد که زبان خواهش مرا بی‌جواب نگذاشته و دستی که برای کمک به سوی‌شان دراز کردم از نقاط مختلف دنیا با دل‌های مهربان  خود  به کمکم آمدند. من حالا به تک تک عزیزان بزرگوار افتخار می‌کنم.

حالا سمیه دلش روشن است و با خوشحالی خاصی می‌گوید: من خدا  را  در وجود  و قلب همه این انسان‌هایی که قلب صاف و مهربانی داشتند  احساس کردم، هر انسانی عطر خاصی دارد گاهی برخی عجیب بوی خدا می‌دهند، من خدا را در قلب کسانی دیدم که بی‌هیچ توقعی مهربانند.

برای همه آنها از خداوند متعال عمر باعزت همراه با  سلامتی آرزومندم و هر چی آرزوی خوبه برای آنها آرزو می‌کنم.

سمیه در انتها ادامه می دهد: هیچ‌کدام از هموطنان عزیزم را نمی‌شناختم ولی خدا خودش  دل‌های آنها را سرشار از عشق به همنوع کرد تا با کمک‌های بی‌دریغ خود مرهمی برای دل داغدیده‌ام باشند و من از همه هموطنان مهربان و عزیزم کمال تشکر و قدردانی دارم.

انتهای پیام/۶۰۰۲۰/س

منبع: فارس

کلیدواژه: عمل جراحی مشهد کانادا بیمارستان هوراند خبر خوب گروه جهادی نارسایی کلیوی ترکیه خبرگزاری فارس فارس تبریز حضرت فاطمه معصومه س کارآفرین تبریز اصفهان جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر

دمی همدم و همراه شدن با حضرت حافظ پیشینه‌ای چند قرنی در میان ایرانیان و فرهنگ ایرانی دارد. بدون شک همه ایرانیان از خردسالی با حافظ و فال این شاعر و عارف نامی آشنایی دارند. 

به گزارش «زی‌سان»، حافظ‌خوانی در مراسم‌های مختلف همانند لحظه سال تحویل و شب یلدا، بخشی از فرهنگ و سنت دیرینه جامعه ایرانی است. در کنار خواندن غزلیات، گرفتن فال حافظ نیز یک رسم همیشگی برای ایرانیان است. 

این باور قدیمی در میان ایرانیان وجود دارد که حضرت حافظ داننده عالم نهان و غیب است و در لحظات مختلف با رجوع فال حافظ می‌توان تصمیم درست را گرفت. فال پنج شنبه ۶  اردیبهشت به تفال حافظ بدین گونه است:‌

ما زِ یاران چَشمِ یاری داشتیم

خود غلط بود آنچه ما پنداشتیم

تا درختِ دوستی بَر کِی دهد

حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

گفتگو آیینِ درویشی نبود

ور نه با تو ماجرا‌ها داشتیم

شیوهٔ چَشمت فریبِ جنگ داشت

ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم

گُلبُنِ حُسنَت نه خود شد دلفُروز

ما دَمِ همت بر او بگماشتیم

نکته‌ها رفت و شکایت کس نکرد

جانبِ حُرمَت فرو نگذاشتیم

گفت خود دادی به ما دل حافظا

ما مُحَصِّل بر کسی نَگماشتیم

تعبیر و تفسیر غزل

در راه دوستی از خودت وقت و انرژی گذاشتی و به کمک و یاری دوستان و آشنایانت امیدوار بودی، اما اکنون پی برده‌ای که در انتخاب اطرافیانت اشتباه کرده‌ای، کسانی که به آنها اطمینان پیدا کرده بودی یاور تو در راه زندگی نبودند. بهتر است از این اشتباه درس بگیری، از این به بعد به توانایی‌های خود تکیه کن و دوباره از اول با احتیاط و تعمق شروع نما تا به نتیجه مطلوب خودت برسی. هرچند اتفاقاتی تلخ رخ داده است، با دیگران درگیر مشو، دعوا و فریاد در شأن و شخصیت تو نیست؛ همچنین احترام گذاشتن به بزرگتر‌ها لازم است. در زمینه مسائل عاطفی با احتیاط قدم بگذار تا گرفتار عشقی یک‌طرفه نشوی.

tags # فال حافظ ، فال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • تصاویر خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • پایش سلامت روان در کشور؛ دومین اختلال روانی درمیان ایرانیان چیست؟
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • معرفی کتاب «فیزیک خداباوری»
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز