Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر خوشگل از کارش بیکار شد، در مورد این ماجرای جالب مدیر او نظر خود را دارد و این دختر زیبای جوان هم نظری متفاوت که باعث اخراج او از کارش شده است.

به گزارش برنا؛ همه انسانها دوست دارند زیبا باشند و علاقه به زیبایی ها در ذات انسان امری طبیعی است ولی حتما شما هم شنیده اید که گاهی همین زیبایی می تواند دردسر ساز شود، با خواندن ادامه مطلب متوجه دردسر زیبایی چهره برای دختر خوشگل جوان خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اما هولس» 24 ساله به دلیل زیبایی زیاد چهره اش مدت کوتاهی بعد از آغاز به کار از سوی مدیرش اخراج شد.

دختر جوان می گوید: مدت کوتاهی بود که برای یک کمپانی در خیابان مارلبرو کار می کردم ، همه چیز مرتب بود تا روزی که از سوی مدیر پیامی به من رسید که بایستی محل کارم را ترک کنم.

او می گفت من برای این کار مناسب نیستم و بایستی از شرکت هرچه سریعتر خارج شوم.

 «ادم لوک ول» در این مورد می گوید: من بعد از مدت کوتاهی متوجه می شوم کدام کارمند مناسب و کدام یک برای کار مناسب نیستند. یکی از قوانین من برای همه اعضای کمپانی رعایت اصولی است که در ابتدای کار به آنها گفته می شود.

این کارمند خانم بهتر بود به عنوان مدلینگ فعالیت کند چراکه کار در یک مرکز رسمی هر نوع ظاهری را نمی‌پذیرد. به خصوص وقتی متوجه علاقه او به آرایش زیاد و سبک لباس پوشیدن متفاوت شدم به یقین رسیدم که این خانم برای کار من مناسب نیست و بهتر است به عنوان مدلینگ فعالیت کند نه یک کارمند رسمی چراکه شخصیت کارمند با این چنین چهره پردازی کاملا متضاد است.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بارگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زیبایی اخراج دختر جوان زیبایی بیش از حد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟

همشهری آنلاین - حوادث: در ساعت‌های اخیر خبری در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که از مرگ دختری جوان در جریان طرح نور حکایت دارد. خبری مجعول و بدون جزئیات مستند که در آن تلاش شده از حادثه ای خیالی مهسا امینی دومی ساخته شود.

بررسی‌های خبرنگار همشهری نشان می‌دهد یک نفر از اراذل و اوباش که قبلا توسط پلیس بخاطر ایجاد نا امنی دستگیر شده بود، در بازداشتگاه فوت شده است. این فرد اواخر سال گذشته بدلیل ایجاد ناامنی و مزاحمت و اقدام به تخریب چندین خودرو تحت تعقیب پلیس بود و اوایل فروردین امسال دستگیر شد. متهم که با استفاده از سلاح سرد به ماموران هنگام دستگیری حمله کرد با شلیک گلوله به پا، متوقف و توسط پلیس دستگیر و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستانی منتقل شد. او سپس برای انجام تحقیقات به معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ منتقل شد که ساعت ۱۲ شب گذشته در زمان استراحت در بازداشتگاه فوت شد که تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده تا علت فوت مشخص شود.

این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از مرگ دختر جوانی توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی در وزرا حکایت داشت. این مطالب در شرایطی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که چنین خبری از اساس دروغ است چون مدت‌هاست کسی را به خاطر مساله حجاب به ساختمان وزرا منتقل نمی‌کنند چون این مکان به نگهداری ارازل و اوباش اختصاص دارد.

کد خبر 844981 برچسب‌ها پلیس امنیت زنان - حجاب گشت ارشاد

دیگر خبرها

  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • خرید و نصب پارکت چوبی؛ ترکیبی از زیبایی و کیفیت
  • ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی اش را آتش زد
  • دوئل مرگبار برسر یک دختر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد
  • راننده اینترنتی رقیب عشقی‌اش را آتش زد