Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های مس رفسنجان و استقلال تهران امروز باهم دیدار خواهند کرد.

در آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، تیم های مس رفسنجان و استقلال تهران روز دوشنبه ساعت 15 در شهر رفسنجان باهم دیدار خواهند کرد. روز گذشته در جلسه هماهنگی پیش از این دیدار، از پیراهن این دو تیم رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

دلیل قهر مظاهری در تمرین استقلال

مربی استقلال قراردادش را فسخ کرد!

سیدجلال: اگر مردم حق رای داشتند علی کریمی رئیس می شد/ دست مریزاد به آن ۹نفر! + تصویر

اشتباه عجیب طارمی مقابل دروازه/ مهدی فرصت مهم پورتو را از دست داد+ فیلم

رای کاپیتان تیم ملی لو رفت؟/ تصویر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده است

تین نیوز

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اعلام کرد که حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده و فقط وعده ورود خودروی برقی داده شده و شواهد و گزارشی از عملکرد اجرایی وجود ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی اصغر قائمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با قرائت متن تذکرش خطاب به زاکانی شهردار تهران گفت: همانطور که مستحضرید مدیریت شهری در سال گذشته در سه مرحله اقدام به رونمایی از تاکسی های برقی کرد.

قائمی با بیان اینکه در آذرماه سال گذشته از ۸۸ خودرو آریزو برقی که رنگ های مختلفی داشت در حضور شهردار تهران و وزیر صمت رونمایی شد، افزود: در دی ماه سال گذشته نیز در محل سازمان تاکسیرانی از ۱۹۸ خودروی جک برقی که رنگ سیاه داشتند، رونمایی شد و نکته قابل توجه این است که این خودروها یا پلاک نداشتند و یا پلاکشان شخصی بود و پلاک تاکسی نداشتند.

وی با بیان اینکه برخلاف مصوبه شورای عالی ترافیک که قرار بود رنگ خودروهای برقی آبی فیروزه ای باشد شاهد رونمایی از خودروهای رنگی هستیم، گفت: در اسفندماه سال گذشته نیز از تعداد خودروهای برقی وارداتی چین رونمایی شد که رنگش با رنگ مصوب همخوانی نداشت.

قائمی با اشاره به اینکه شهرداری هنوز در مورد نحوه خدمات پس از فروش اقدامی نکرده و شرکت خودروساز صاحب صلاحیت را نیز معرفی نکرده، اظهار کرد: حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده و نکته اینکه کماکان یارانه دولتی از محل ماده ۱۲ و شورای اقتصاد تعیین تکلیف نشده است و فقط وعده ورود خودرو برقی داده شده است و هنوز شواهد و گزارشی از عملکرد اجرایی این مصوبه مشخص نیست.

قائمی افزود: با صحبت، سخنرانی و بازدید مشکل حمل و نقل درون شهری حل نمی شود. حتی به دلیل عدم پیگیری نوسازی تاکسی ها مدت هاست که سمند سورن به عنوان تنها خودروی مناسب تاکسی وارد چرخه حمل ونقل نشده و نوسازی متوقف شده است.

وی تصریح کرد: هنوز وزارت کشور در مورد ون های اهدایی نیز اقدامی انجام نداده و شهرداری هم پیگیری هایش به نتیجه نرسیده و این در حالی است که قرار بود با بودجه اختصاص داده شده نوسازی ون ها انجام شود که نشده است که امیدواریم شهردار تهران پاسخگوی این موارد و مطالبات باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه
  • رونمایی از کتاب "نگاهی به عملکرد شرکت‌های دولتی"
  • رئیسی صبح امروز تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده است