Web Analytics Made Easy - Statcounter

14 سال تمام تکرار کار عجیب با استفاده از قاشق برای زیبایی دختری که صورت گرد و تپلش را مادرش دوست نداشت و تمام سعی خود را برای تغییر فرم صورت او به کار گرفت.

به گزارش برنا؛ قاشق ابزار مادری بود که سالها کار عجیب برای زیبایی دختر صورت گردش را تکرار کرد. یک زن طی اقدامی عجیب پس از آنکه کودک به سن دو سالگی می رسد، به دفعات منظم و هر روز شروع به ماساژ صورت دختر خود با قاشق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف او آن بود که صورت دخترش کوچک تر و لاغرتر شود و چانه اش نوک تیز تر شده و صورتش زیاد گرد نباشد و پلکش به طور زیبایی نشان داده شود.او هر روز صورت کودک را با قاشق سرد ماساژ داده و در قسمت بالای چشمانش به مدت 20 دقیقه هر روز این کار را انجام می داد.

جالب است بدانید که این کار زمانی عجیب تر می شود که بدانید او حتی تا الان که دخترش 16 ساله شده است همان کار را به صورت روزانه انجام می دهد.

هرچند که با دیدن عکس های قبل و بعد این دختر خانم، واقعا نمی توان تفاوت خاصی را در او مشاهده کرد. این دختر حتی در کودکی زیبا بوده و اکنون نیز تبدیل به دختری زیبا شده است و برخلاف خواسته مادرش که سعی داشت صورت گرد او را عوض کرده و به او چانه تیزی بدهد، بعد از گذشت این درمان، او همچنان صورت گردی دارد.

مطالب این بخش از صفحه گوناگون برنا صرفا جنبه سرگرمی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زیبایی دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالاد فیله مرغ سوخاری با سس رنچ، جذاب‌ترین سالادی که تابه‌حال خورده‌اید

فراروـ  سالاد‌ها همیشه محبوب‌اند! از پیش غذا گرفته تا مزه کنار غذا همیشه پای سالاد در میان است. اصلا وقتی روی میز یا سفره سالاد نباشد، انگار سفره یک چیز اساسی کم دارد. سالاد‌ها انقدر متنوع و هیجان انگیز و رنگارنگ هستند که تمامی ندارند. مثلا در رستوران‌ها معمولا یک میز مخصوص فقط به سالاد اختصاص دارد که هرکدامشان انگار دارند به شما چشمک می‌زنند. سالاد‌ها در اصل به عنوان پیش غذا سرو می‌شوند، اما بعضی وقت‌ها انقدر چیز‌های خوشمزه و مقوی داخلشان هست که برای خودشان یک پا غذای اصلی به حساب می‌آیند. مثلا اگر سالاد سزار را تنها بخورید، آنقدر سیر می‌شوید که جا برای غذا نمی‌ماند، حالا سالاد ماکارانی که جای خودش را دارد. سالاد‌ها با انواع سبزیجات مثل خیار، گوجه، انواع کلم، کاهو، هویج، خیارشور، زیتون، تخم مرغ، سیب زمینی، فلفل دلمه‌ای، مرغ، قارچ و... تهیه می‌شوند و هرکدام سس‌های مخصوص به خود را دارند. سالاد فیله مرغ سوخاری یکی از انواع سالاد‌های خوشمزه و مدرن است که معمولا در رستوران‌ها سرو می‌شود و به دلیل داشتن مرغ سوخاری یک پیش غذای قوی و کامل است. این سالاد با داشتن سس رنچ طعم فوق‌العاده‌ای دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما یکبار آن را امتحان کنید. اگر دوست دارید این سالاد خوشمزه و خاص را با روشی آسان در منزل تهیه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مواد لازم

کاهو پیچ کوچک: ۱ عدد
کلم سفید و بنفش: از هر کدام یک چهارم یک کلم کامل
خیار: ۲ عدد
هویج: ۱ عدد
ذرت: نصف لیوان
پنیر پارمزان: به میزان دلخواه
مواد لازم برای سس رنچ
ماست یونانی یا هم زده: ۵ قاشق غذاخوری
سس مایونز: ۲ قاشق غذاخوری
سس خردل: ۱ قاشق غذاخوری
آب لیموترش: ۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل و آویشن: به میزان لازم
مواد لازم برای فیله سوخاری
فیله مرغ: ۲ عدد
آرد گندم: ۵ قاشق غذاخوری
تخم مرغ: ۱ عدد
آرد سوخاری: ۵ قاشق غذاخوری
نمک، پودر سیر و فلفل: به میزان لازم
روغن برای سرخ کردن: به میزان لازم

طرز تهیه

برای درست کردن این سالاد خوشمزه ابتدا فیله‌های مرغ را به صورت نواری برش بزنید، سپس با نمک، پودر سیر و فلفل سیاه ماساژ بدهید و به مدت ۱ ساعت کنار بگذارید تا مزه‌دار شود. بعد از این مدت زمان آرد گندم، نمک و فلفل سیاه را با هم مخلوط کنید و تخم مرغ را داخل یک کاسه جداگانه بشکنید و هم بزنید. آرد سوخاری را هم داخل یک کاسه دیگر بریزید. فیله مرغ مزه‌دار شده را ابتدا داخل آرد گندم بغلتانید، سپس داخل تخم مرغ فرو کنید و در آخر داخل پودر سوخاری بغلتانید و درنهایت داخل روغن داغ و شناور سرخ کنید. فیله‌های مرغ سرخ شده را کنار بگذارید.

برای درست کردن سالاد ابتدا کاهو را خرد کنید و داخل ظرف سرو سالاد بریزید، سپس کلم سفید و کلم بنفش را هم خرد کنید و به ترتیب روی کاهوی خرد شده بریزید. هویج و خیار را پوست کنید و به صورت رشته‌ای یا خلالی خرد کنید و همراه با ذرت روی لایه کلم بریزید. برای درست کردن سس سالاد هم ماست یونانی، سس مایونز، سس خردل، نمک، فلفل سیاه، آویشن، روغن زیتون و آبلیمو را با هم مخلوط کنید و روی سالاد بریزید و در آخر فیله‌های مرغ سرخ شده را روی سالاد بچینید. اگر دوست دارید می‌توانید مقداری پنیر پارمسان هم به دلخواه روی سالاد بپاشید، نوش جان.

نکات مهم
۱ ـ بسیاری از افراد کلم را به خاطر بوی آن دوست ندارند؛ بنابراین مهم‌ترین نکته در مورد تهیه غذا یا سالادی که با کلم برگ است، از بین بردن بوی کلم است. برای این منظور کلم‌ها را خرد کنید و به مدت ۱۵ دقیقه داخل آب یخ قرار دهید، بعد داخل صافی بریزید و اجازه بدهید آب آن کشیده شود. با این ترفند بوی بد کلم از بین می‌رود و درنهایت سالاد یا غذایی خوش‌طعم و خوش‌عطر خواهید داشت.

۲ ـ ذرت یکی از دانه‌های خوراکی بسیار خوشمزه و پر طرفدار است که در آشپزی کاربرد زیادی دارد. از دانه ذرت برای تهیه انواع سالاد سبزیجات، سوپ‌ها، خوراک مرغ، خورش، ماکارانی، فینگرفودها، سالاد الویه و سالاد ماکارانی و حتی در ترشی‌ها استفاده می‌شود. ما معمولا ذرت را به صورت قوطی‌های کنسرو از فروشگاه مواد غذایی یا به صورت منجمد و نیم‌پز از فروشگاه‌های سبزیجات تهیه می‌کنیم. اگر برای تهیه ذرت از خود بلال استفاده می‌کنید، باید بدانید که بهترین بلال برای تهیه ذرت، بلال‌های معروف به ذرت مکزیکی هستند که در مغازه‌های تره‌بار موجودند. بلال ذرت مکزیکی دارای دانه‌های درشت؛ شفاف و بسیار نرم و شیرین است که برای تهیه سالاد و استفاده در انواع غذا مناسب هستند. دانه‌های این نوع بلال به رنگ زرد روشن هستند و تیره نمی‌شوند.

۳ ـ سعی کنید برای درست کردن هر نوع غذا و سالاد از روغن زیتون مرغوب استفاده کنید. روغن زیتون به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد، در رژیم غذایی بسیاری از افراد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اما از آنجا که قیمت روغن زیتون خالص بالاست، معمولاً در هنگام عرضه در بازار با روغن‌های معمولی مخلوط می‌شود. درنتیجه از کیفیت آن کاسته می‌شود؛ بنابراین کسانی که به دنبال خرید روغن زیتون هستند، اغلب می‌پرسند که چطور روغن زیتون اصل را تشخیص بدهیم. البته تشخیص خالص بودن روغن زیتون کار چندان ساده‌ای نیست. با این حال کارشناسان برای تشخیص روغن زیتون اصل سه روش را به شرح ذیل ارائه داده‌اند:
ـ برای انتخاب روغن مرغوب بهتر است که اول آن را ببویید. روغن زیتون خوب باید بوی میوه زیتون، سیب یا علف تازه بدهد که مربوط به نوع زیتون یا زمان برداشت آن است؛ بنابراین اگر بوی فلز احساس کردید، بدانید که روغن نامرغوب یا فاسد است.
ـ روش دوم برای تشخیص روغن زیتون اصل این است که آن را بچشید. اگر ۱ قاشق روغن زیتون را در دهان خود بریزید و در دهان بچرخانید و با استشمام هوا آن را فرو بدهید، باید بعد از چند لحظه در گلوی خود تلخی و تندی شدیدی احساس کنید. به نحوی که گلوی شما بسوزد. در بعضی موارد افراد به دلیل تندی بیش از حد روغن به سرفه می‌افتند. درست پس از ۱ دقیقه مزه تلخی و تندی از بین می‌رود و خوشمزه می‌شود. ضمن اینکه فرد با خوردن این روغن در دهان خود احساس چربی نمی‌کند. با خوردن روغن زیتون اصل در ابتدای زبان احساس شیرینی و در انتهای آن احساس تلخی و سوزش خواهید داشت.
ـ روش بعدی برای تشخیص روغن زیتون اصل رنگ آن است. رنگ روغن زیتون باید زرد مایل به سبز باشد. البته رنگ روغن زیتون معیار مناسبی برای تعیین کیفیت روغن نیست؛ زیرا به‌راحتی می‌توان در آن تقلب کرد.

دیگر خبرها

  • سالاد فیله مرغ سوخاری با سس رنچ، جذاب‌ترین سالادی که تابه‌حال خورده‌اید
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • طرز تهیه مینی چیزکیک لیمویی، ساده و خوشمزه (فیلم)
  • دستگیری عامل آزار و اذیت ۲ دختر بچه در فارس
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در تهران!
  • کاهش وزن با این نوشیدنی ترش
  • خریدهایی که قطعی شده: 14 انتقال اروپایی (عکس)