Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@09:40:03 GMT

خطیب‌زاده: این رویکرد در قبال ایران جواب نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۷۰۲۱

سعید خطیب زاده نوشت:

با توجه به مواضع و اقدامات ایالات متحده و تروییکای اروپایی، زمان برای نشست غیررسمی پیشنهادی مهیا نیست.

به یاد داشته باشید: ترامپ به واسطه سیاست غلط «شکست حداکثری» بود که نتوانست دیداری داشته باشد. با وجود تحریم‌ها، شرایط همچنان همانطور است. اتهام‌زنی های هماهنگ شده، دیپلماسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویکرد در قبال ایران جواب نمیدهد.

تعهد_اقدام_جلسه

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته به مناسبت سالگرد درگذشت یکی از چهره‌های رسانه‌ای دیداری نمادین میان تیم رسانه و جمعی از ستارگان اسبق فوتبال ایران در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد که در نهایت یاران عادل فردوسی پور این مسابقه را با ۴ گل به سود خود خاتمه دادند.

در گزارش اطلاعات آنلاین آمده است: حضور چهره هایی، چون کریم باقری، محمد خاکپور، پرویز برومند، مهدی پاشازاده و ... بر جذابیت این بازی افزوده بود و از سوی دیگر حضور عادل فردوسی پور در این دیدار و در مقابل این نفرات جالب توجه بود.

اما روز گذشته برگزارکنندگان مسابقه از همان ابتدا منتظر علی دایی بودند و حتی تا اواسط بازی این انتظار ادامه داشت که دایی نیامد.

دایی که به برگزارکنندگان بازی قول حضور داده بود و حتی گفته می‌شد که عادل فردوسی پور که ارتباط خوبی با این چهره دارد نیز از دایی خواسته تا در این مسابقه حاضر شود که در آخرین دقایق به دلیل کاری که برایش پیش آمده بود موفق به حضور نشد.

بی شک حضور دایی در کنار ستارگان دیروز فوتبال ایران و تقابل او در زمین با فردوسی پور می‌توانست جذابیت‌های این مسابقه نمادین را بیشتر کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897002

دیگر خبرها

  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • انتظار ۳۰ ساعته تیم ملی‌جودو‌ هم‌ جواب نداد!
  • آمریکا سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم را کنار بگذارد
  • شوک ایندیپندنت از عملیات وعده صادق سپاه
  • می‌خواهیم اقدام اسرائیل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • کامرون: می‌خواهیم اقدام اسراییل در قبال ایران با کمترین تنش‌ها همراه باشد
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • ۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت