Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@09:41:02 GMT

گفت‌وگوی تلفنی ولیعهد سعودی و امیر قطر

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۷۱۰۱

گفت‌وگوی تلفنی ولیعهد سعودی و امیر قطر

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «شیخ تمیم بن حمد آل‌ثانی» امیر قطر طی تماس تلفنی با «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی تلفنی گفت‌وگو کرد.

این نخستین تماس امیر قطر و ولیعهد سعودی طی سه سال گذشته است.

شیخ تمیم در این تماس تلفنی وضعیت جسمی بن‌سلمان که اخیرا تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفته بود را جویا شد.

دو طرف همچنین درباره تحولات منطقه‌ای و جهانی اقدام مشترک کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس رایزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، دولت قطر طی موضعی کم‌سابقه، عملیات پهپادی و موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عربستان سعودی را محکوم کرده است.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمد بن سلمان شیخ تمیم بن حمد آل ثانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 تلویزیون سعودی در گزارشی در گفت و گو با یک کارشناس سعودی درباره پشت پرده مذاکرات محرمانه ایران و عمان میان ایران و آمریکا گفت. این کارشناس مدعی شد: «سلاح ایرانی نبود، روسیه از پس اوکراین برنمی‌آمد... همین سلاح امروز در دست یمنی‌ها است... غربی ها قادر به توقف حوثی ها نیستند و به همین دلیل به مذاکره محرمانه با ایران در کشور عمان روی آورده‌اند...» روایت کامل این کارشناس را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات برای تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی
  • رایزنی باقری با نماینده ویژه صدراعظم اتریش  در امور سیاست خارجی
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • دیدار حکیم و بن‌سلمان در جده
  • سفر اسماعیل هنیه به ایران/ حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان/ اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه چین/ جزئیات تماس تلفنی بورل با امیرعبداللهیان
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا
  • گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و بورل
  • روایت بورل از تماس تلفنی با امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه ایران با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا/ بورل: به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای همچنان از اولویت های اتحادیه اروپاست