Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@07:20:14 GMT

هزینه شاد، سال آینده رایگان ماند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۷۳۹۷

هزینه شاد، سال آینده رایگان ماند

تعرفه اینترنت پیام‌رسان‌های داخلی مانند شاد، دانشگاه‌ها، مراکز دولتی و ... در سال آینده رایگان تعیین شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، نمایندگان مجلس در نشست علنی یکشنبه 10 اسفند ماه 99 مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1400، با رفع ابهامی درباره رایگان بودن اینترنت پیام‌رسان‌های داخلی مانند شاد و دانشگاه‌ها مانند سال 99 در سال آینده با 176 رأی موافق، 8 رأی مخالف، 11 رأی ممتنع از مجموع 249 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه روز گذشته نمایندگان در تبصره (18) بخش درآمدی؛ دولت را مکلف کردند که نرخ تعرفه اینترنت را برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی 20 درصد نرخ تعرفه های پیام‌رسان‌های خارجی تعیین و وصول نماید که بر اساس این مصوبه این موضوع به وجود آمد که تعرفه اینترنت پیام‌رسان‌های داخلی مانند شاد، دانشگاه‌ها، مراکز دولتی و ... که در سال 99 رایگان است، در سال آینده مشمول هزینه نخواهد شد.

این رفع ابهام از سوی مصطفی طاهری نماینده زنجان و طارم مطرح شد و نمایندگان نیز با آن موافقت کردند که بر اساس آن پیام‌رسان‌های داخلی مانند شاد مشمول 20 درصد نرخ تعرفه نخواهد شد و همچنین قیمت ترافیک پیام‌رسان داخلی حداکثر 20 درصد ترافیک اینترنت بوده و تعیین مصادیق و ضوابط اجرایی آن بر عهده شورای عالی فضای مجازی است.

پربیننده ترین با ۴۳ میلیون تومان صاحب تیبا صفر شوید! شرایط ویژه خرید کوئیک اعلام شد +جدول سقف جدید کارت به کارت اعلام شد/ تمدید کارت‌های بانکی منقضی تا پایان سال ۱۴۰۰ تاکید آموزش و پرورش بر برگزاری حضوری امتحانات فوری/ پراید ۱۲۷ میلیون تومان شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تعرفه اینترنت برجام سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در پیام‌رسان ایتا برطرف شد

پیام‌رسان داخلی ایتا که ساعتی پیش دچار اختلال شده بود، اکنون در دسترس گرفته است و امکان ارسال و دریافت پیام در آن وجود دارد.

به گزارش ایسنا، گفتنی است این پیام‌رسان طی هفته‌های گذشته هم دچار اختلال شده بود و روابط عمومی این پیام‌رسان درباره علت آن توضیح داد که به‌دلیل اشکال فنی در تجهیزات سخت‌افزاری شبکه، ارتباط کاربران با اختلال و قطعی مواجه شد.

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • ایرانی ها بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ (+ اینفوگرافی)
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • (اینفوگرافیک) ایرانی‌ها بیشتر از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟
  • اختلال در پیام‌رسان ایتا برطرف شد
  • رفع اختلال در پیام رسان ایتا
  • اختلال در پیام رسان ایتا برطرف شد
  • اختلال دوباره در پیام رسان ایتا
  • ایتا دچار اختلال شد
  • اختلال دوباره در یک پیام‌رسان داخلی