Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیفرخواست متهمان پرونده قضایی شرکت گاز استان قزوین از سوی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، بر اساس اعلام دادستانی مرکز استان، بر حسب گزارش بازرسی کل استان قزوین در خصوص تخلفات متعدد صورت گرفته از سوی شرکت گاز استان قزوین، پرونده‌ ای در دادسرای قزوین تشکیل و در روند رسیدگی و تحقیقات مقدماتی قرار گرفت و متهمان مورد نظر تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پرونده برای مدیرعامل و پنج نفر از اعضای کمیسیون مناقصات شرکت گاز استان و چند نفر از مسئولان دیگر این شرکت اعلام جرم شده بود، که اتهام همگی آنها مشارکت در تضییع حقوق و وجوه دولتی با مبالغ هنگفت و متغیر است.

 

بر اساس این گزارش؛ تشریح این پرونده به ین شکل است که اعضاء کمیسیون مناقصات شرکت گاز استان در پروژه مربوط به ساختمان ستادی شرکت گاز، مبادرت به حذف برخی شرکت های متقاضی به دلیل عدم درج مهر در فرم پیشنهاد قیمت، نموده‌اند، در صورتی که بر اساس قوانین و مقررات، این موارد قابل اصلاح و گاهی نادیده گرفته شدن، است و شرکت های متقاضی پذیرفته شده در این پروژه هم دارای نواقص مشابه بوده و بر این اساس آنها هم باید حذف می شدند.

 

همچنین در شرایط خصوصی پیمان نامه ها، برای بخش اجرا و کالا به تفکیک به میزان 25 درصد اضافه ‌کار لحاظ و توافق شده، اما در بخش اجرا بیش از 25 درصد پرداخت شده است و بابت این مازاد تعدیل هم در نظر گرفته نشده است.

 

همچنین در بازرسی به عمل آمده از ساختمان ستادی مورد نظر، مشخص شده که پیشرفت واقعی پروژه با پیشرفت کار تائید شده، مغایرت دارد و صورت وضعیت بر خلاف واقع تائید و مبلغ آن پرداخت شده است که به همین خاطر چندین میلیارد از حقوق و وجوه دولتی در این پروژه مورد تضییع قرار گرفته است.

 

گفتنی است با توجه به تحقیقات صورت گرفته در شعبه رسیدگی کننده، گزارش نهادهای نظارتی، اسناد، اوراق و مدارک موجود در پرونده، اتهام مدیرعامل شرکت گاز استان و سایر متهمان محرز تشخیص داده شد و برای آنها از سوی دادسرای قزوین کیفرخواست صادر شد و این پرونده برای ادامه روند رسیدگی به دادگاه های کیفری 2 قزوین ارسال شد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: شرکت گاز استان قزوین صدور کیفرخواست دادگستری قزوین شرکت گاز استان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیارد در یزد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • آخرین خبر از وضیعت پرونده توماج و حکم داداگاهش
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • صدور کیفرخواست برای تعدادی از متخلفان انتخابات
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد