Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@09:12:40 GMT

تشدید نظارت بر بازار در آستانه سال نو

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۷۶۹۱

تشدید نظارت بر بازار در آستانه سال نو

حقیقی بر ضرورت تشدید نظارت ها بر بازار در آستانه سال نو تاکید کرد و گفت: مسئولان در توزیع اقلام اساسی بالاخص در مناطق کم برخوردار نظارت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان یکشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار کرد: به منظور جلب رضایت شهروندان در آستانه سال نو بایستی نظارت بر بازار و قیمت ها افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح الله حقیقی بر ضرورت تامین فراورده های خام دامی در استان گفت: بایستی تلاش کنیم تا قیمت ها را حفظ کنیم و همه نیاز استان به لحاظ فراورده های خامی تامین شود و مازاد بر مصرف به دیگر استان ها ارسال گردد.

 

وی با بیان اینکه برای افزایش تقاضای میوه شب عید باید قیمت آن کمتر از قیمت بازار عرضه شود، گفت: اگر قیمت های مصوب تفاوتی با قیمت بازار نداشته باشد بایستی با مسئولیت خود نرخ آن را کمتر از قیمت بازار عرضه کرد.

 

به گفته استاندار زنجان، لازم است تا مسئولان در توزیع اقلام اساسی در مناطق کم برخوردار نظارت ویژه داشته باشند.

 

استاندار زنجان به وجود 600 تن روغن نباتی در انبارها اشاره و بر تاکید بر مدیریت در توزیع آن گفت: این کالا نباید به سایر استان ها ارسال شود.

 

وی با یادآوری اینکه بایستی سهمیه لازم برای پخت نان در اختیار نانوایی ها قرار گیرد، گفت: برای عرضه آرد نانوایی هایی که سهمیه مازاد دارند نیز بایستی نظارت انجام شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به آغاز تشدید نظارت ها از 15 بهمن ماه با محوریت فرمانداری ها گفت: در این بازه زمانی 1397 مورد بازرسی انجام شده است که برای 46 مورد پرونده قضایی تشکیل شده است.

 

محمدرضا آبی‌پور با اشاره به توزیع روغن نباتی در همه فروشگاه های استان گفت: نظارت بر فروشگاه های بزرگ با حساسیت انجام می شود.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه میوه تنظیم بازار کمتری نسبت به سالیان قبل خریداری شده است، افزود: امسال ۴۰۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال خریداری شده است.

 

ناصر فغفوری خاطرنشان کرد: سهمیه روغن مایع خوراکی زنجان از دیگر استان‌‌ها تامین می‌شود و در داخل استان نیز شرکت روغن نباتی جهان تولیدات روغن خود را در داخل استان توزیع می‌کند.

 

رئیس اتاق اصناف زنجان نیز در سخنانی افزود: مقرر شده امسال برای پیشگیری از ایجاد صف، واحدهای صنفی دارای پروانه هم بتوانند درخواست توزیع میوه کنند.

 

سید محمود موسوی با اشاره به اینکه زمان آغاز توزیع میوه تنظیم بازار بسیار مهم است تا مهم مردم بتوانند خرید خود را انجام دهند، تاکید کرد: باید کاری کرد تا مانند سال قبل در تعطیلات نوروزی برای جلوگیری از فساد، میوه به دیگر استان‌ها ارسال شود.

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: میوه شب عید ستاد تنظیم بازار استاندار زنجان استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه ۱۳ واحد صنفی توزیع کننده لاستیک دولتی در استان فعال هستند، گفت: متقاضیان برای دریافت لاستیک خودرو باید با در دست داشتن کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز به واحد فروش معرفی و لاستیک خودروی خود را دریافت کنند.
وی افزود: هر حلقه لاستیک سواری از ۱۲ تا ۴۰ میلیون ریال قیمت‌گذاری شده و متقاضیان با توجه به قیمت مصوب و سهولت دریافت از این شیوه خرید رضایت دارند.
باقری ادامه داد: مالکان خودرو‌های سواری همچنین می‌توانند برای ثبت‌نام مدارک خود شامل پلاک انتظامی، کد VIN، کارت سبز ماشین، کارت ملی مالک و کارت ماشین را در سامانه بارگذاری کنند.
معاون اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مالکین خودرو هر شش ماه یک بار می‌تواند دو حلقه لاستیک با تعرفه دولتی دریافت کنند و این طرح به خاطر عدالت در توزیع است تا افراد بیشتری بتوانند از سهمیه دولتی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور
  • نوسانات طبیعی در بازار طلا
  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار تا پایان سال
  • پایان طرح تشدید نظارت بر فرآورده های خام دامی در مراکز تولید ، توزیع و عرضه در خراسان شمالی
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • تداوم نظارت مستمر بر بازار ایلام
  • مشکل تثبیت ارزی کجاست؟/نظارت در مبدا و تکمیل آرایش ارزی