Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@07:08:09 GMT

۲ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خوسف پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۸۲۵۵

۲ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خوسف پرداخت می شود

نوری گفت: ۲ میلیارد تومان تسهیلات جدید به عشایر خوسف پرداخت می شود.

«هادی نوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: طی دو ماه گذشته، دو میلیارد تومان تسهیلات جدید در قالب طرح زنجیره تولید گوشت قرمز معرفی به بانک داشته ایم.


رئیس اداره امور عشایری خوسف با بیان اینکه تاکنون 25 نفر از عشایر شهرستان متقاضی دریافت تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز بوده اند، افزود: این تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی با سود 10 درصد و به مدت یک سال به عشایر شهرستان در فروردین و اردیبهشت سال 1400 پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوری از پرداخت 6 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۰ نفر به بانک معرفی شدند، خوشبختانه بانک برای پرداخت تسهیلات عشایر همکاری خوبی دارد.


وی با اشاره به بیمه شدن و تعیین پلاک هویت اجباری دام های عشایر، گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی دو ماه گذشته عشایر راغب به بیمه شدن هستند، همچنین چون بر مبنای پلاک هویت دام، شهرستان سهمیه نهاده می گیرد، از عشایر تقاضا داریم تا تمامی دام های خود را بیمه کنند تا برای پرداخت نهاده با مشکل مواجه نشویم.


رئیس اداره امور عشایری خوسف با بیان اینکه در روستای خور انبار ذخیره دان و علوفه با ظرفیت 500 تن برای عشایر موجود است، ادامه داد: همچنین در حومه روستای بلنجیر و بخش مرکزی انبارهایی است تا عشایر با مشکل تأمین نهاده مواجه نشوند.


نوری تصریح کرد: تلاش می شود تا این انبار ها هیچ وقت خالی نباشد، همچنین سهمیه جو و کنسانتره دام عشایر شهرستان بر اساس نشستی در جهاد کشاورزی سهمینه بندی و توزیع می شود.


وی در پایان از احداث دو منبع بتنی ذخیره آب برای عشایر شهرستان خبر داد و افزود: این دو منبع با هزینه کرد  80 میلیون تومان آماده بهره برداری است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: عشایر خوسف تسهیلات عشایری و روستایی شهرستان خوسف بیرجند خراسان جنوبی میلیارد تومان تسهیلات عشایر شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغل در استان طی سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نورایی امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران تعهد اشتغال استان در سال گذشته را ۳۴ هزار نفر اعلام و اظهار کرد: خوشبختانه با پرداخت مناسب تسهیلات توانستیم بیش از تعهد و به میزان ۴۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

وی رقم تسهیلات پرداختی اشتغالزایی استان در سال گذشته را ۷,۵۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف به متقاضیانی که از سوی دستگاه‌های مختلف به بانک‌ها معرفی شده بودند، پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این تسهیلات اشتغالزایی از محل منابع مختلف همچون تبصره ۱۸، سفر ریاست جمهوری و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، در سال جاری هم با کمک دستگاه اجرایی و مجموعه بانک‌های استان شاهد افزایش آمار اشتغالزایی در استان و رونق تولید و افزایش مشارکت مردم در این عرصه باشیم.

کد خبر 747354

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣