Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@01:50:40 GMT

۷۹ مورد حادثه و حریق در سمنان امداد رسانی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۸۳۲۲

۷۹ مورد حادثه و حریق در سمنان امداد رسانی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسمعیل پور در جمع خبرنگاران همزمان با صبح دوشنبه در ایستگاه مرکزی آتش نشانی سمنان با بیان اینکه در ماه گذشته ۷۹ مورد حادثه در شهر سمنان رخ داده است، بیان کرد: ۲۸ مورد از این حوادث مرتبط با آتش سوزی بوده است.

وی در پاسخ خبرنگار مهر، درباره تفکیک حوادث، از وقوع ۵۱ مورد حادثه نیز در یک ماه اخیر در شهر سمنان خبر داد و تاکید کرد: در این مدت دو هزار و ۳۸۳ تماس با سامانه امداد و نجات آتش نشانی سمنان گرفته شده و مجموعاً ۴۰ ساعت و هشت دقیقه عملیات امداد و نجات صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آتش نشانی سمنان با بیان اینکه بیشترین تعداد فراوانی حوادث حریف با هفت مورد مرتبط با آتش سوزی معابر و ساختمان‌های متروکه، و پنج مورد حریق وسایل نقلیه و همچنین چهار مورد مسکونی بود است، تاکید کرد: بیشترین فراوانی حوادث نیز در وهله نخست حبسی در آسانسور و اماکن با ۳۲ مورد و بعد از آن واژگونی خودرو با هفت مورد بوده است.

اسمعیل پور با بیان اینکه در یک ماه اخیر ۱۲ مورد حادثه آتش سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری سمنان رخ داده است، تاکید کرد: در مجموع حوادث رخ داده یک ماه اخیر در سمنان ۶۹ نفر امداد رسانی شده‌اند.

کد خبر 5158745

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی حوادث سمنان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد بوشهر زلزله بارش برف شیراز گرگان اردبیل کرونای انگلیسی عکس استانها مورد حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۴۰ گرفتار در آبگرفتگی جهرم

محسن عشایری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: طبق هشدارهای قبلی هواشناسی و تذکرهای ایمنی که اطلاع‌رسانی شد؛ باز هم شاهد حوادث گوناگونی از قبیل امداد آب‌گرفتگی منازل و پشت بام‌ها، گیر افتادن خودرو، رفع خطر و ایمن سازی معابر سطح شهر بودیم.

وی افزود: در بارندگی اخیر ۴۰ مورد امداد آب‌گرفتگی، گیر افتادن خودرو، رفع خطر و ایمن‌سازی معابر توسط آتش‌نشانان جهرمی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی جهرم با اشاره به اینکه اگر شهروندان هشدارها را جدی می‌گرفتند این حوادث به حداقل می‌رسید، بیان کرد: شایسته است شهروندان در چنین مواقعی به هشدارهای ایمنی توجه ویژه کرده تا با مشکل مواجه نشوند.

کد خبر 6063729

دیگر خبرها

  • ۴ هزار و ۵۰۰ مأموریت اورژانس قم در طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳
  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • امدادرسانی به ۴۰ گرفتار در آبگرفتگی جهرم
  • سرقت در استان سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد