Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیکی گفت: مجوز گاز رسانی به ۲۶ روستای منطقه شاهکوه نهبندان اخذ شده و در حال حاضر در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» شامگاه (10 اسفند) در جمع مردم روستای شاهکوه اظهار کرد: اقدامات بسیار خوب با توجه به شرایط موجود در منطقه شاهکوه انجام شده که ایجاد سازه های خاکی با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان در جهت بهبود وضعیت معیشت مردم گام مهمی در این منطقه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار نهبندان در این مراسم ضمن قدر دانی از مردم گزارشی در خصوص تسطیح جاده های خاکی روستاهای مذکور، نداشتن آب شرب و اجرا نشدن فاز دوم شبکه آبرسانی، اجرای طرح هادی، عدم اینترنت و آنتن دهی، کمبود میزان سهمیه آرد، کمبود علوفه یارانه ای و توزیع آن در وقت مناسب، درخواست پنل خورشیدی، لایروبی قنات روستای ایواسک ارائه داد.

 

بیکی تصریح کرد: برق رسانی به مناطق شاهکوه از دیگر پروژه های شاخصی است که در آینده انجام می شود، چراکه با پیگیری هایی در این خصوص، خط انتقال برق با اعتبار بیش از ۹۰ میلیارد تومان در دستور کار است.

 

وی افزود: مجوز گاز رسانی به ۲۶ روستای منطقه شاهکوه اخذ شده و در حال حاضر نیز در حال اجرا است.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه فاز دوم شبکه آبرسانی به مناطق شاهکوه یکی از اولویت‌ها است، ادامه داد: این فاز با پیگیری هایی انجام شده در دست انجام است، در این فاز آبرسانی به  پنج روستا در برنامه سال آتی پیش بینی شده است.

 

فرماندار نهبندان در ادامه این بازدید عنوان کرد: برای روستاهای فاقد دهیاری در جهت توسعه و آبادانی آن اعتباراتی در اختیار آن ها قرار خواهیم داد.

 

بیکی با بیان اینکه تمام منازل روستایی در شهرستان بیمه هستند و هر گونه خسارت ایجاد شده قابل پرداخت است، گفت: طرح مسکن محرومین از اقدامات بسیار مهم و اساسی در شهرستان بود که بیش از دو هزار واحد در سطح شهرستان در حال احداث است.

 

گفتنی است فرماندار نهبندان همچنین از منطقه شاهکوه، روستاهای رودگور و ایواسک بازدید و دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی مردم داد.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان نهبندان فرماندار نهبندان گازرسانی بیرجند خراسان جنوبی فرماندار نهبندان منطقه شاهکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه در پی بارش‌های روز‌های اخیر و جاری شدن سیل و رانش زمین خط انتقال آب روستای قریس دچار حادثه شد، اظهار داشت: پس از اطلاع از حادثه، اکیپ‌های نگهداری و تعمیرات به محل حادثه اعزام و بعد از راهپیمایی چندین کیلومتری همراه با ابزار و وسایل کار به محل حادثه رسیده و اقدام به حفر محل‌های مورد حادثه بصورت دستی کردند.

 وی افزود: با توجه به صب العبور بودن مسیر خط انتقال عملیات بصورت دستی و با همت همکاران در ۴ روز انجام شد.

وی گفت: در زمان انجام عملیات رفع اتفاق خط انتقال روستای قریس یک دهنه چشمه این روستا جهت تامین آب روستا به مخزن وصل گردید تا در طول انجام عملیات مشترکین این روستا با قطعی آب شرب مواجه نشود

دیگر خبرها

  • رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • ثبت بیشترین بارندگی در دهسلم نهبندان با ۲۹ میلی متر
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان