Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد واشنگتن آماده اقدام بیشتر در قبال ادامه خشونت‌ها در میانمار است.

جیک سالیوان روز یکشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به همکاری نزدیک با متحدان و شرکای منطقه هندو-اقیانوس آرام و سراسر جهان ادامه خواهیم داد تا مسئولین خشونت را مورد بازخواست قرار دهیم و حمایت خود را از مردم برمه [میانمار] تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این منظور در حال آماده سازی اقدامات دیگر برای تحمیل هزینه‌های بیشتر به مسئولان خشونت و کودتای اخیر هستیم.

طبق گزارش دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، تنها در روز یکشنبه دست کم ۱۸ نفر در سراسر در جریان درگیری بین پلیس و معترضان جان خود را از دست دادند.

ارتش میانمار در اول فوریه با اعلام وضعیت اضطراری یک ساله، قدرت را در این کشور به دست گرفت و قول داد که علیه ادعای کلاهبرداری رای دهندگان در جریان انتخابات عمومی ۸ نوامبر اقدام کند. آنگ سان سوچی و سایر مقامات عالی رتبه حزب حاکم لیگ ملی برای دموکراسی (NLD) بازداشت و به تقلب در انتخابات متهم شدند.

ارتش میانمار گفته است به نظام دموکراتیک متعهد است و وعده داد پس از پایان وضعیت فوق العاده، انتخابات جدید و عادلانه‌ای برگزار کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جیک سالیوان تحولات میانمار ارتش میانمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه

مقامات اتحادیه اروپا در حال آماده سازی تحریم‌ها برای بیش از ده شرکت از روسیه، ترکیه، امارات، چین و هنگ کنگ به دلیل مشارکت آنها در عرضه کالا‌های تحریم شده اروپایی به روسیه هستند.

تحریم‌ها در مورد فروش سیستم‌های ناوبری موشک ها، آنتن‌ها و همچنین قطعاتی است که در رایانه‌های نظامی استفاده می‌شود.

پیشتر امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفته بود که کشور‌های اتحادیه اروپا به اتفاق آرا از تقویت تحریم‌ها علیه روسیه حمایت می‌کنند.

چندی قبل، روزنامه انگلیسی دیلی میل در مطلبی نوشت تحریم‌ها علیه روسیه نه تنها مانع از رشد اقتصاد این کشور نشده است بلکه مستقیما اقتصاد اروپا را هدف گرفته و به آن آسیب زده است.

به نوشته این روزنامه تحریم‌های غرب نتوانسته روسیه را از ادامه جنگ در اوکراین باز دارد و آسیب بیشتری به انگلیس و اروپا وارد کرده تا مسکو.

تلاش‌های غرب برای تضعیف حملات کرملین از طریق مسدود کردن وجوه و دارایی‌های آن، کنار گذاشتن بانک‌های روسی از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی و توقف تجارت، تنها مسکو را به بهبود روابط با سایر شرکای بین‌المللی از جمله چین و ایران واداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم گردان «نتزاه یهودا »پس از فشار تل آویو
  • هیاهو برای هیچ؛ آمریکا گردان اسرائیلی را تحریم نمی‌کند
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند