Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس گفت : در روز هفتم و پایانی مرحله نخست لیگ دسته یک فوتسال امیدهای باشگاههای کشور و از گروه دوم ، تیم صدرا شیراز در حالی که باید رودرروی امید آران و بیدگل قرار می گرفت اما در این بازی حضور نیافت تا نتیجه مسابقه ۳-صفر بسود آران و بیدگل اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: در پایان دور نخست لیگ دسته یک فوتسال امیدهای باشگاه های کشور ، تیم صدرا شیراز با ۲ پیروزی ، ۴ شکست و ۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت و از صعود به مرحله بعد بازماند.

از گروه دوم این مسابقات تیم های گهر زمین سیرجان و امید آران و بیدگل با ۱۸ و ۱۵ امتیاز با قرار گرفتن در مکان های اول و دوم راهی دور بعد شدند.

تیم های ستاره ناجیان خیاو سبلان و مقاومت اردبیل با امتیاز مشابه ۱۳ و برحسب تفاضل گل در رده های اول و دوم گروه نخست قرار گرفتند و دور نهایی صعود کردند.

بازی های مرحله نخست گروه دوم رقابت های دسته یک فوتسال امید باشگاههای کشور ، با حضور تیم های صدرا شیراز ، امید آران و بیدگل ، گهر زمین سیرجان ، شهید دهقانی نیا اردبیل ، عکاسی ابراهیمی زاوه ، شرکت ملی حفاری ایران و فراز شاهین اصفهان به میزبانی اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ دسته یک فوتسال دسته یک فوتسال امید آران و بیدگل گروه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا

یوکوهاما مارینوس حریف العین امارات در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش ایسنا، یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی انجام دادند که نماینده ژاپن ۳ بر ۲ به برتری رسید.

با این حال شکست یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا بازی ۳-۳ مساوی شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یوکوهاما در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

به این ترتیب یوکوهاما و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور