Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:41:37 GMT

مدارس دلیجان میزبان روز درختکاری

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۸۵۰۳

مدارس دلیجان میزبان روز درختکاری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید ابوالفضل نصرالهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دلیجان درنشست با اصحاب رسانه ضمن تبیین برنامه‌های هفته منابع طبیعی در این شهرستان گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در مدارس دلیجان نهال کاشته می‌شود.

نصرالهی افزود: در همین راستا کاشت درخت در محوطه دبستان نجمه از برنامه‌های روز درختکاری در دلیجان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین کاشت درخت به یاد شهدا در منزل خانواده شهید وکاشت درخت در محوطه هلال احمر از جمله برنامه‌های منابع طبیعی شهرستان دلیجان در روز درختکاری است.

نشست خبری تشریح ویژه برنامه‌های هفته منابع طبیعی و روز درختکاری شهرستان دلیجان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان در شهر دلیجان برگزار شد.

در تقویم رسمی کشور ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه هرسال به نام هفته منابع طبیعی و نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند روز درختکاری نامگذاری شده است.

در روز ۱۵ اسفند در مکان‌های تعیین شده نهال رایگان توزیع می‌شود و مردم و مسئولان با حضور در پارک ها، جنگل‌ها و دیگر نقاط به کاشت نهال می‌پردازند و با این رسم نیکو به استقبال سال نو و بهار طبیعت می‌روند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز درختکاری شهرستان دلیجان هفته منابع طبیعی منابع طبیعی روز درختکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت و در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۱۵ هکتار از اراضی ملی روستای دولت آباد از توابع بخش اسفندقه که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی افزود: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محکوم خواهد شد.

صادقی، ادامه داد: نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان جیرفت به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.

کد خبر 6086743

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا