Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@10:23:24 GMT

آراستگی به علم و ادب شرط قضاوت عادلانه است

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۸۵۱۴

آقای رئیسی جلسه مسئولان عالی قوه قضائیه با شورای قضایی استان‌ها: مدال فرقان (قدرت تشخیص حق از باطل) برای کسانی است که تقوای الهی پیشه کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

رئیس قوه قضائیه افزود: یکی از آفت های قضا، آمیخته کردن امر قضا با هواهای نفسانی است ودر امر قضا، توجه به کرامت انسانی امری محوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای رئیسی با بیان اینکه آرای قضائی باید بر ادله قطعیه مبتنی باشند، تاکید کرد: مشورت کردن خصوصا با افراد متخصص و مطلع خلاف استقلال قاضی نیست.

رئیس دستگاه قضا در ادامه افزود: اگر نقض آرا در دیوان عالی و دادگاه‌های تجدید نظر افزایش پیدا کرد نشانه بدی است و باید به حداقل برسد.

 

تکمیل می شود...

برچسب ها: مسئولان قوه قضائیه ، شورای قضایی استان ها ، رئیسی ، رئیس قوه قضائیه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مسئولان قوه قضائیه شورای قضایی استان ها رئیسی رئیس قوه قضائیه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیروزی پوتین را تبریک گفت


به گزارش تابناک، «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی، پیروزی قاطع و انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور فدراسیون روسیه را صمیمانه تبریک گفت.

طبق گزارش سفارت ایران در مسکو، رئیسی در این پیام ضمن ابراز خرسندی از روند رو به رشد روابط فی‌مابین، بر گسترش بیش از پیش مناسبات ۲ کشور تاکید کرد.

بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، بیش از ۹۹.۵ درصد آرا تا ساعت ۷ صبح به وقت مسکو شمارش شده و پوتین با ۸۷.۳۲ درصد پیشتاز رقابت‌های ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است.

«نیکولای خاریتونوف» از حزب کمونیست با ۴.۳ درصد، «ولادیسلاو داوانکوف» از حزب «مردم جدید» با ۳.۸ درصد و «لئونید اسلوتسکی» از حزب «لیبرال دموکرات‌ها» با ۳.۲ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

پوتین نتایج اولیه را به عنوان نشانه‌ای از «اعتماد و امید » به او ستود و گفت: «ما وظایف زیادی در پیش داریم. زمانی که ما محکم ایستادیم، هیچ کس نتوانست ما را بترساند، اراده و وجدان ما را سرکوب کند. آن‌ها در گذشته شکست خوردند و در آینده نیز شکست خواهند خورد».

دیگر خبرها

  • رئیسی پیروزی پوتین را تبریک گفت
  • سارقان زندانی به مرخصی نمی‌روند
  • جامعه امروز نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است
  • ماجرای عجیب گم شدن نازگل/ درخواست خانواده دختر گمشده از رئیس قوه قضائیه
  • رئیسی: روند تورم در کشور، مهار و کاهشی شده‌است
  • رئیسی: تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌ است | این خوشحال‌کننده است
  • عارف به رئیس قوه قضائیه نامه نوشت/ فیلم برداری از زنان و دختران به بهانه مبارزه با بی حجابی هیچگونه توجیه عقلانی، شرعی و اخلاقی ندارد
  • نرخ دیه سال ۱۴۰۳ اعلام شد +جدول
  • عکس | خوش و بش عباس قادری و رئیسی
  • توصیه رئیسی به هنرمندان