Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:31:50 GMT

پیروزی ترامپ در نظرسنجی سی‌پک با ۵۵ درصد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۸۵۵۷

پیروزی ترامپ در نظرسنجی سی‌پک با ۵۵ درصد

رئیس جمهوری سابق آمریکا یکشنبه در نظرسنجی غیررسمی "کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار" پیروز شد و ۵۵ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که در رقابت اولیه فرضی ۲۰۲۴ به او رای خواهند داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، در این نظرسنجی غیررسمی که سلطه دونالد ترامپ در میان جمهوریخواهان را نشان داد، ۲۱ درصد گفتند که به "رون دی‌سانتیس" جمهوریخواه، فرماندار فلوریدا رای میدهند و چهار درصد گفتند که حامی "کریستی نوئم"، فرماندار جمهوریخواه داکوتای جنوبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا هفت تن از هر ۱۰ شرکت کننده گفتند که مایلند ترامپ در رقابت ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نامزد شود، در مقابل ۱۵ درصد گفتند که نمیخواهند چنین اتفاقی بیفتد و ۱۷ درصد هم نظری نداشتند.

۹۵ درصد گفتند که تمایل دارند تا حزب جمهوریخواه دستورکار و سیاستهای ترامپ را ادامه دهد و سه درصد گفتند که حزب جمهوریخواه باید تغییر مسیر دهد و دو درصد هم اطمینانی نداشتند.

نظرسنجی غیررسمی سی‌پک همچنین از شرکت کنندگان سوال کرد که اگر ترامپ نامزد انتخابات نشود آنها به چه گزینه‌ای رای خواهند داد. نتایج نشان داد که دی‌سانتیس با کسب ۴۳ درصد حمایت و با اختلاف توانست پیشتاز باشد.

در این رقابت فرضی، کریستی نوئم با کسب ۱۱ درصد بعد از فرماندار فلوریدا قرار گرفت و پس از آن دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد دونالد ترامپ با کسب هشت درصد جای گرفت و مایک پامپئو، وزیر خارجه پیشین ایالات متحده و سناتور تد کروز هر دو به هفت درصد حمایت رسیدند.

جیم مک‌لاولین که نتایج این نظرسنجی را در سی‌پک اعلام کرد، گفت: بنابراین بار دیگر شما مشاهده کردید که برای همگان در اینجا چقدر اهمیت دارد که اساس و پایه این جنبش محافظه‌کار و اساس حزب جمهوریخواه، یا رئیس جمهور ترامپ است یا یک نامزد ترامپ.

این نظرسنجی با ثبت ۹۷ درصد تایید شغلی ترامپ، به ویژه ۸۷ درصد که قویا او را تایید کردند، به پایان رسید. مک‌لاولین پیش از سخنرانی ترامپ نتایج این نظرسنجی را در نشست اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ درصد گفتند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد آلمان شگفتی آفرید

یک نظرسنجی نشان داد که بخش خصوصی آلمان در ماه آوریل به طور غیرمنتظره‌ای به رشد بازگشت که ناشی از افزایش قابل‌توجه فعالیت در بخش خدمات این کشور بود.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید ترکیبی آلمانی که توسط S&P Global گردآوری شده است، در این ماه از ۴۷.۷ در ماه مارس به ۵۰.۵ افزایش یافت. این بالاتر از پیش‌بینی نظرسنجی رویترز از ۴۸.۵ و اولین قرائت بالای ۵۰ بود که نشان‌دهنده رشد در ۱۰ ماه آینده است. شاخص مدیران خرید ترکیبی، بخش‌های خدمات و تولیدی را که مجموعاً بیش از دو سوم اقتصاد آلمان را تشکیل می‌دهند، ردیابی می‌کند.

کارشناسان اظهار کردند که با توجه به آمار شاخص مدیران خرید، تخمین می‌زنیم که تولید ناخالص داخلی ممکن است پس از رشد تخمینی ۰.۱ درصدی در سه ماهه اول، در سه ماهه دوم ۰.۲ درصد افزایش یابد.

سیروس د لا روبیا، اقتصاددان ارشد بانک تجاری هامبورگ گفت شاخص بخش خدمات در این ماه از ۵۰.۱ در ماه مارس به ۵۳.۳ رسید که بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته و بالاتر از پیش بینی ۵۰.۵ بود. د لا روبیا گفت بخش خدمات ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای اقتصاد کلی عمل کند.

این نظرسنجی نشان داد اگرچه تولید همچنان در انقباض باقی مانده است، اما میزان کاهش تولید کارخانه نزولی شده و اعتماد تولیدکنندگان کالا به بالاترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است. شاخص مدیران خرید تولیدی از ۴۱.۹ در ماه قبل به ۴۲.۲ افزایش یافت، اگرچه این شاخص کمتر از پیش بینی ۴۲.۸ در نظرسنجی رویترز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت