Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید ناصر محمودی، رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با اشاره به راه اندازی ۲۳ خط الکترونیکی تیر اندازی در استان همدان که در غرب کشور بی نظیر است، گفت: هر یک از ورزشکاران هیئت تیر اندازی قهرمانانی توانمند هستند و زیر ساخت های لازم برای فعالیت در این رشتهورزشی استان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: طی یک سال گذشته به سبب شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های هیئت بسیار محدود و تقریبا فعالیت‌ها تعطیل شداما زیر ساخت‌های خوبی برای هیئت ایجاد شد.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان با بیان اینکه مربیان و داوران عاشقانه و بدون چشم داشت فعالیت می‌کنند، گفت: طی یک سال گذشته چالش‌های متعددی را به لطف خداوند پشت سر گذاشتیم و توانستیم با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان چندین سالن به زیر ساخت‌ها اضافه کنیم.

محمودی اعزام ۴ تیم به مسابقات تفنگ و تفنچه، حضور در لیگ برتر امسال، جذب اسپانسر، شرکت در مسابقات استعداد یابی و برگزاری دوره مربیگری و داروی با حضور بیش از ۵۰ نفر را از جمله فعالیت های این هیئت در استان دانست.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات تیراندازی شیوع ویروس کرونا استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  حجت الاسلام احمد صالحی گفت : این سامانه همزمان با سفر رییس جمهوری به استان سمنان راه اندازی شد و شهروندان می توانند با شماره تماس ۱۱۱ مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.

 در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان