Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان در زمینه سفرهای نوروزی اظهار داشت: آنچه در این ستاد مصوب شده و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا است، چنانچه شرایط استان در وضعیت زرد و آبی باقی بماند پذیرش مسافران نورزی را در حد هتل‌ها و مراکزی که تاییدیه دریافت کرده‌اند خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هتل‌ها، مهمانسراها و مهمانپذیرها مجوز پذیرش مسافر دارند

وی با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد، ابراز داشت: بر این اساس تاکنون برای هتل‌ها، مهمانسراها، و مهمان‌پذیرها مجوز پذیرش مسافر نوروزی صادر شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با بیان اینکه در خصوص مدارس برای پذیرش مسافران نوروزی دستور قطعی صادر نشده است، افزود: اما در نظر داریم از ظرفیت مدارسی که از نظر ساختمان دارای کیفیت ویژه هستند در این زمینه استفاده کنیم.

ورود خودروهای ایلام و خوزستان به اصفهان ممنوع است

وی در ادامه با بیان اینکه پذیرش مسافر از استان‌های نارنجی به ویژه خوزستان، ایلام و استان‌های شمالی در اصفهان ممنوع است، افزود: خودروهای این استان‌ها نیز اجازه ورود به استان را ندارند.

غلامی در خصوص آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در زمینه فعالیت واحدهای صنفی نیز ابراز داشت: چنانچه استان در وضعیت زرد و یا آبی کرونا بماند فعالیت اصناف ادامه خواهد داشت و در غیر این صورت در این زمینه بازنگری خواهیم داشت.

تعطیلی مدارس ۳ شهر در اصفهان

وی در ادامه در خصوص وضعیت فعالیت مدارس در استان اصفهان نیز گفت: در حال حاضر مدارس به لحاظ شیوع ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در سه شهر فلاورجان، خمینی شهر و اصفهان در همه مقاطع تعطیل است.

معاون استاندار اصفهان ابراز داشت: چنانچه وضعیت ادامه داشته باشد برای سال آینده نیز مدارس این شهرها به صورت کاملاً غیر حضوری فعالیت خواهند داشت.

کد خبر 5158812

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الله غلامی استانداری اصفهان شیوع کرونا وضعیت زرد تعطیلی مدارس مسافران نوروزی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد بوشهر شیراز زلزله گرگان اردبیل بارش برف کرونای انگلیسی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • صدور وضعیت هواشناسی سطح نارنجی درچهارمحال و بختیاری
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • کمبود اتوبوس قم به اصفهان درددل مسافران شد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم