Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@03:57:39 GMT

جمع آوری ۲۶ ماینر غیر مجاز از یک منزل

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۸۷۲۵

جمع آوری ۲۶ ماینر غیر مجاز از یک منزل

فرمانده انتظامی بردسیر از جمع آوری ۲۶ دستگاه ماینر غیر مجاز به ارزش ۸ میلیارد ریال از یک منزل در بخش نگار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ جعفر غضنفری، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی بردسیر با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری تعدادی ماینر غیر مجاز در منزلی در بخش نگار این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پس از تکمیل تحقیقات خود ضمن هماهنگی قضایی در بازرسی از محل مورد نظر ۲۶ دستگاه ماینر را که به صورت غیر مجاز در حال استخراج ارز دیجیتال بودند ،کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضایی افزود: برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش این تعداد ماینر ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز دیجیتال دستگاه ماینر فرمانده انتظامی بردسیر ماینر غیر مجاز شهرستان بردسیر غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم‌ آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمامی بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیر مجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و ۲ رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی یادآور شد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی و رسیدگی به شکایت(۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام ( ۲۲۳۰۱۴۱ ) و یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

به گفته وی، استفاده از انشعاب آب غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، سبب بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه