Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آبفای منطقه 6 تهران گفت: از آغاز سال تاکنون بیش از 43 هزار و 400 متر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و جمع‌آوری و دفع فاضلاب شهری و روستایی جنوب تهران و شهرستان ری بازسازی شده است.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حسن حقیقی گفت: امسال حدود 8000 متر از خطوط اصلی انتقال آب، نزدیک به 19 هزار متر از شبکه توزیع، بیش از 1400 متر از شبکه توزیع بافت‌های فرسوده و 1573 رشته انشعاب آب شهری نوسازی شد تا شهروندان از آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت بالاتری برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با اشاره به تحویل‌گیری 72 روستای جنوب تهران و شهرستان ری افزود: در بخش خدمت‌رسانی به روستاها با وجود کمبودهای شدید مالی و مشکلات فراوان، بیش از 9000 متر از شبکه توزیع آب روستاها و 200 انشعاب بازسازی و نوسازی شده است.

مدیرعامل آبفای منطقه 6 تهران با بیان این‌که در سال‌های گذشته و امسال اقدامات بسیار ارزشمندی در بخش توسعه شبکه فاضلاب در سطح منطقه صورت انجام شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب 6340 متر توسعه یافت و 454 رشته انشعاب فاضلاب بازسازی شد.

وی به حفر، تجهیز و وارد مدار شدن دو حلقه چاه در شهرهای کهریزک و حسن‌آباد اشاره کرد و افزود: نصب نخستین مخزن اضطراری جنوب تهران در محله 13 آبان شهرری و لوله‌گذاری در عرض بزرگراه آزادگان و شهید رجایی به منظور اتصال خط انتقال 700 میلی متری به خط انتقال 1800 میلی‌متری سد ماملو از فعالیت‌ها و اقدامات مهمی است که امسال در حوزه مهندسی و توسعه شرکت انجام شده است.

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران 276 هزار مشترک آب شهری و روستایی و 184 هزار مشترک فاضلاب دارد و به جمعیتی افزون بر دو میلیون نفر در مناطق 15، 16، 17، 19 و 20 شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن‌آباد، قیام‌دشت و خاورشهر خدمات‌رسانی می‌کند.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت آب و فاضلاب استان تهران (آبفای تهران)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران شرکت آب و فاضلاب استان تهران آبفای تهران آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو جنوب تهران شبکه توزیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار نقده با اشاره به بیانات  رهبرمعظم انقلاب  درخصوص جایگاه ویژه عشایر   افزود : عشایردر تامین گوشت و لبنیات جایگاه راهبردی در کشور و نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند .

محمد نوبخت نیا با اشاره به فرا رسیدن فصل کوچ افزود: : سرکشی و کمک به عشایر و رفع مشکلات آنان درافزایش  تولیدات غذایی کشور موثر است و  موجب دلگرمی آنان می شود.

رئیس اداره امور عشایر نقده در خصوص توزیع نهاده در سال ۱۴۰۲ گفت : ۴۷۰ تن جو ۳۰۰ تن کنسانتره ، ۱۶۰ تن ذرت و ۳۰۰ تن آرد بین عشایر منطقه توزیع شده است.

  بهروز قنبری در خصوص تقسیم بندی مناطق ییلاقی گفت :۲ منطقه شاهین دژ ، بیجار ، لیگ بن کانی زرد کانی هوارجو و ۳ منطقه پیرانشهر قمطره -کفارستان و کلاشین، اشنویه می باشد .

وی با بیان اینکه   هزار و ۶۸۲ نفراز عشایر عضو شرکت تعاونی هستند افزود:  ایل مامش با ۳ طایفه ، قره پاپاق ۳۲  طایفه و شاهسون دو تیره دارند.

بهروز قنبری افزود: از  ۱۵ اردیبهشت کوچ میان بند عشایر شروع  می شودواز ۱۵ خرداد    کوچ اصلی  آغاز می شود که  تا ۱۵ شهریور ادامه دارد .

ارایه خدمات به کوچندگان ، رفع مشکل آرد ، توزیع پنل های خورشیدی ۳۷ مورد ،اجرای  طرحهای عمرانی ۳ کیلومتر ونیم با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان لوله گذاری در شیخ معروف ، توزیع ۲ هزارو ۷۰۰ متر لوله بین عشایر برای انتقال آب از چشمه ، توزیع آبشخور ۱۴ مورد ، ۵ تانکر بصورت امانی ، ۲۰ کیلومتر مرمت جاده های عشایری ، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ازتبصره ۱۶ به مبلغ ۶ میلیارد ۷۰ میلیون تومان از مهمترین  اقدامات این اداره در سال گذشته است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟ + تصاویر