Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل صدا و سیمای بوشهر با اشاره به تدوین ویژه برنامه‌هایی برای روز قرآن استان بوشهر در ۱۶ اسفند گفت: در این روز از سند چشم انداز ۲۰ ساله راهبردی قرآنی استان بوشهر رونمایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر، سیدحسین ناظر صبح امروز در کارگروه تجلی و تبلیغ روز قرآنی استان بوشهر با اشاره به نام‌گذاری 16 اسفند به نام روز قرآن در استان بوشهر اظهار داشت: 16 اسفند، سالروز رحلت مرحوم معتقد اهرمی به عنوان روز قرآن استان بوشهر برنامه‌های بسیار ویژه‌ای طراحی و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مهم صدا و سیما در این روز افزود: به مناسبت روز قرآنی استان بوشهر امواج رادیویی و تلویزیونی مردم ایران را به میهمانی دهکده قرآنی کشور در استان بوشهر می‌برد.

مسئول کارگروه تجلی و تبلیغ روز قرآنی استان بوشهر بیان کرد: به مناسبت 16 اسفند سالگرد ارتحال آیت‌الله معتقد اهرمی کاتب قرآن رمزدار و معرفی توانمندی‌های قرآنی استان بوشهر و به ویژه روستای چارک به‌عنوان دهکده قرآنی کشور، صدا و سیمای مرکز بوشهر با تولید و پخش یک‌هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی ایرانیان را به میهمانی دهکده قرآنی کشور در شهرستان دشتی استان بوشهر می‌برد.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر به پخش ویژه برنامه قرآنی در روستای چارک دهکدۀ قرآنی کشور پرداخت و تصریح کرد: در این روز مراسم تجلیل از نیم قرن خدمات قرآنی استاد عبدالله‌زاده مدرس نمونه قرآن کشوری و خادم‌القرآن با نشان ملی، محافل قرآنی امامزادگان برگزار می‌شود.

برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی به‌مناسبت روز قرآنی بوشهر تدوین شد بوشهر|بیش از 21 برنامه در روز قرآنی بوشهر برگزار می‌شود دومین جشنواره ملی فیلم قرآنی آیات به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود

ناظر اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی هنری با محوریت قرآن و عترت را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: نواختن زنگ قرآنی مدارس و استفاده از  ظرفیت رسانه‌ای شبکه شاد و رونمایی از سند چشم انداز 20 ساله  راهبردی قرآنی استان بوشهر از دیگر برنامه روز قرآن استان بوشهر است.

مسئول کارگروه تجلی و تبلیغ روز قرآنی استان بوشهر با بیان اینکه علاوه بر شبکه استانی بوشهر، شبکه قرآن و برخی از شبکه‌های سراسری این رویداد مهم فرهنگی مذهبی را پوشش رسانه‌ای می‌دهند خاطر نشان کرد: صدا و سیما و بیش از 100 رسانه مکتوب، الکترونیکی و مجازی استان 52 برنامه ستاد نکوداشت روز قرآنی استان بوشهر با محوریت دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی استان را به مردم سراسر ایران مخابره می‌کنند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز قرآنی استان بوشهر قرآنی کشور روز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این جلسه، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

سیار پیش‌بهار گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرآن همه چیز ماست
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قدردانی از عوامل برنامه‌های قرآنی کشور در مجلس