Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سیفی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از کسب اطلاع از وضعیت این خانواده، بلافاصله همراه با فرمانده انتظامی نظرکهریزی، عوامل هلال احمر و یکی از کارشناسان بخشداری به محل زندگی این خانواده رفتیم و با شرایط نامناسب زندگی آنان مواجه شدیم.

وی اضافه کرد: این روستا خالی از سکنه و فاقد امکانات گرمایشی است و ضمن آنکه این خانواده غذای کافی برای ادامه زندگی در اختیار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اعضای این خانواده پس از هماهنگی با بهزیستی شهرستان به مرکز اورژانس اجتماعی تحویل داده شدند و تا زمانی که محل زندگی مناسب در یکی از روستاهای همجوار برای آنان تامین شود، از این خانواده نگهداری خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از عوامل انتظامی و امدادی، از آمادگی اهالی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای همجوار برای تامین محل زندگی مناسب برای این خانواده خبر داده است.

به گزارش ایرنا شهر نظرکهریزی در آذربایجان‌شرقی مابین شهرستان‌های مراغه و هشترود قرار دارد و بخش اعظمی از جمعیت بخش نظرکهریزی از توابع شهرستان هشترود در مناطق روستایی سکونت دارند.  

برچسب‌ها هشترود مراغه نظرکهریزی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود مراغه نظرکهریزی هشترود مراغه نظرکهریزی سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سعیدی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر شاهرود از توزیع ۲۰ تانکر آب در روستاهای بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و ابراز داشت: روستای دراز آب از جمله مناطقی که در بحران خشکسالی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد تانکر به همت خیران تهیه شده است، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه این تانکرها اعتبار صرف شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تأمین تانکر آب بین خانواده‌های منطقه دچار تنش آبی به انجام رسید، ابراز داشت: این منطقه به خاطر خشکسالی با آسیب‌های بسیاری همراه که رفع آنها همراهی خیران را می‌طلبد.

سعیدی ضمن بیان اینکه هشت سبد غذایی نیز بید نیازمندان مناطق کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال روستایی و شهری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه رفع چالش‌های خانواده‌های کم برخوردار و محروم روستاهای در دستور کار است، افزود: از اولویت‌های خدمات داوطلبان تأمین آب و رسیدگی به این خانواده‌ها است.

کد خبر 6087298

دیگر خبرها

  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود