Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، پرسپولیس که با روندی موفق طی پنج بازی پایانی نیم فصل اول، در نهایت به صدر جدول دست یافت، اکنون در آغاز دور برگشت امیدوار به کسب اولین برد برابر نارنجی‌پوشان است. آنها علیرغم عملکردی موفق برابر این تیم در بازی رفت، با حملات فراوانی که داشتند نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک بار دیگر درون دروازه حاضر خواهد شد و امیدوار است با کلین‌شیتی دیگر همچنان به حضورش در صدر جدول گلرها از حیث آمار فردی حاضر باشد و به تیمش نیز برای دستیابی به نتیجه کمک کند. با پایان مصدومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان او جایگزین کمال کامیابی نیا خواهد شد تا هافبک دفاعی سرخ‌ها به نیمکت منتقل شود. کنعانی در این بازی کنار سیدجلال حسینی در قلب دفاعی سرخ‌ها قرار خواهد گرفت . دو مدافع میانی پرسپولیس که سابقه بازی در سایپا را نیز در کارنامه دارند و امروز کار سختی مقابل ضدحملات برنامه‌ریزی شده حریف خواهند داشت.

در سمت چپ دفاعی هم سعید آقایی در ترکیب حضور دارد و در سمت مقابل مهدی شیری برای این تیم به میدان خواهد رفت. دو بازیکنی که در آخرین جدال نیم فصل و برابر گل‌گهر یک روز فوق‌العاده را پشت سر گذاشتند و اکنون باید دید این فضا را مقابل نارنجی‌پوشان هم پیش رو خواهند داشت یا خیر. در خط میانی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به آخرین بازی خود برابر سایپا حاضر می‌شود. احمد نوراللهی به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن این فصل از نظر آمار فردی در کنار خود میلاد سرلک را می‌بیند و در دو سمت این تیم هم احسان پهلوان و سیامک نعمتی وظیفه اضافه شدن به خط حمله و طراحی حملات و بازیسازی را برعهده دارند. در خط حمله باز هم زوج امید عالیشاه و وحید امیری در زمین حاضر خواهند بود. عالیشاه با روندی قابل توجه در پاس گل و گلزنی جایگاه ثابتی نصیب خود در ترکیب کرد و با امیری به دنبال گلزنی در این جدال خواهند بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی‌زادگان
مهدی شیری
سعید آقایی
احمد نوراللهی 
میلاد سرلک
سیامک نعمتی
احسان پهلوان
وحید امیری
امید عالیشاه

کد خبر 587911 برچسب‌ها باشگاه سایپا البرز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه سایپا البرز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌ها با حساسیت زیادی به مصاف حریفان خود می‌روند. در این بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان با مصدومیت دروازه‌بانان اصلی خود مواجه شدند به طوری که علیرضا بیرانوند با شکستگی دست مواجه شد و پیام نیازمند نیز در اردوی تیم ملی با مصدومیت رو به رو شد و نتوانست دیدارهای مهم و فشرده برای سپاهان به میدان برود.

مهم‌ترین نگرانی هواداران پرسپولیس در بازی‌های اخیر نبود علیرضا بیرانوند در چهارچوب دروازه بود اما امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ‌ها توانسته تاکنون در ۴ دیداری که برای تیم خود به میدان رفته کلین شیت کند و آمار ۱۰۰ درصدی را از خود به ثبت برساند.

در تیم سپاهان هم در نبود نیازمند، نیما میرزازاد در درون چهارچوب دروازه ایستاد و با انجام ۴ بازی تنها در دیدار برابر صنعت نفت دروازه خود را باز شده دید و در مصاف با تراکتور، نساجی و ذوب آهن گلی دریافت نکرد تا رضایت کادر فنی را به دنبال داشته باشد.

در حالی که خیلی از کارشناسان و هواداران دو تیم نگران از وضعیت تیم خود در نبود دو دروازه‌بان ملی پوش بودند اما رفیعی و میرزازاد به خوبی توانستند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند و حالا تبدیل به یک رقیب جدی برای بیرانوند و نیازمند شده‌اند. مصدومیت نیازمند رفع شده و این دروازه‌بان می‌تواند سپاهان را در دیدارهای آینده همراهی کند اما بیرانوند کماکان مصدوم است و باید دید چه زمانی می‌تواند در درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6083245

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است