Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@03:20:48 GMT

اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان دنا

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۸۸۱۲

اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان دنا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ برومند زاده معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وقوع زلزله در شهرستان دنا گروه‌های پزشکی به همراه آمبولانس به مناطق زلزله‌زده این شهرستان اعزام شدند.

سرهنگ برومند زاده با بیان اینکه با استقرار اورژانس سیار طرح شهید سلیمانی به زلزله زدگان خدمات بهداشتی، درمانی، روان شناسی و دارویی ارائه می‌شود، افزود: روزانه حدود ۶۰۰ نفر به این اورژانس مراجعه و مورد مداوا و معاینه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ۱۶ هزار تست سریع از تهران برای شناسایی و درمان افراد احتمالی مبتلا به کرونا در مناطق زلزله زده خریداری و در اختیار گروه‌های پایش سلامت قرار داده شد، گفت: اولویت این تست‌ها عوامل اجرایی، گروه‌های جهادی، و گروه‌های امدادی اعزامی از دیگر استان‌ها هستند.

معاون اجرایی سپاه فتح استان با اشاره به اینکه یک گروه پایش سلامت در ورودی شهر سی سخت برای پایش سلامت مردم نیز مستقر است، افزود: هشتصد نفر از بیماران سخت العلاج در شهرستان دنا شناسایی شده اند که ازاین افراد بازدید و بسته‌های حمایتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی زلزله زدگان زلزله کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی در آموزش و پرورش، زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان به بهره برداری رسید.

در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور و مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش استان، زمین چمن مصنوعی هنرسوان تربیت بدنی و علوم ورزشی شهید حیدریان در ناحیه چهار آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

این طرح ورزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات طرح شهید سلیمانی و در مساحت ۹۰۰ متر مربع آماده شده و جهت بهره‌برداری در اختیار هنرآموزان این آموزشگاه قرار گرفته است.

زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان سی و چهارمین پروژه ورزشی است که در قالب طرح شهید سلیمانی در مدارس قم تکمیل و اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها