Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۴۵ فقره گواهی پایان کار در مدت مشابه سال گذشته برای حدود ۳۲ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد.

او بیان کرد: صدور مجوز گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان امسال حدود ۱۵۲ درصد از لحاظ مساحت و بیش از ۲۴ درصد از لحاظ تعداد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: جواز احداث در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز از ابتدای فروردین تا پایان بهمن امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مساحت ۱۶۳ درصد و تعداد ۲۹ درصد افزایش داشت.

او بیان کرد: ۲۲۱ فقره جواز احداث از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد که این مسأله در مدت مشابه سال گذشته، ۱۷۱ فقره بود.

آل‌بویه اضافه کرد: در حالی که جواز احداث از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۹۸ برای بیش از ۶۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد، در مدت مشابه امسال این شاخص به ۱۶۵ هکتار رسید.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نواحی صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی صنعتی استان سمنان مدت مشابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اشتغال‌زایی هشت هزار نفری در شهرک صنعتی ۲ اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل، فرسودگی معابر و برخی از تأسیسات و زیرساخت‌های آن است که در اثر گذشت زمان، مستهلک و از بین رفته است.

علایی، شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را مهمترین و بزرگترین شهرک صنعتی استان برشمرد و افزود: این شهرک صنعتی با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب تولید و صنعت استان اردبیل محسوب می‌شود که بیش از ۷۰۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران در آن منعقد شده است که با بهره‌برداری از ۳۰۰ واحد تولیدی، شاهد اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در این شهرک صنعتی هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، تلاش شده است تا بهسازی و نوسازی برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی انجام شود که خوشبختانه طی چند سال اخیر، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۵ خیابان و معابر آن اجرایی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، از برنامه‌های این شرکت برای آماده‌سازی و بهسازی سایر خیابان‌های فرسوده این شهرک صنعتی خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های اولویت دار این شرکت، بهسازی جاده دسترسی است که خوشبختانه برآوردهای لازم در خصوص اجرای پروژه بهسازی که در حدود ۳۰۰ میلیارد ریال خواهد بود، انجام شده است که به زودی پس از برگزاری مراحل پیمان سپاری، اجرای پروژه مذکور آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: حرکت در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و جلب رضایت سرمایه‌گذاران و رفع موانع واحدهای صنعتی، از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت در سال مزین به جهش تولید است که تلاش خواهیم کرد با مشارکت واحدهای تولیدی و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ممکن، در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

کد خبر 744807

دیگر خبرها

  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • صدور سند مالکیت برای بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان تهران
  • ورود سامانه ناپایدار بارشی از نواحی جنوب غربی کشور
  • ۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد
  • اشتغال ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • پیگیری توسعه شهرک و پردیس فناوری در شهرک‌های صنعتی سمنان
  • ادامه بارندگی ها در استان سمنان
  • ادامه بارندگی ها در سمنان
  • واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی ایلام، جان می‌گیرند