Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:19:06 GMT

شناسایی و دستگیری دو سارق در دلگان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۸۸۷۰

شناسایی و دستگیری دو سارق در دلگان

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای منزل با 6 فقره سرقت و یک مالخر اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامرضا نورا در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود 2 سارق حرفه ای را که به صورت باندی وگسترده در زمینه سرقت از منازل شهروندان فعالیت داشتند شناسایی و  دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه این 2 سارق طی هماهنگی قضائی در 2 عملیات مجزا و ضربتی آنها را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: در بازرسی ا ز مخفگاه های سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش 700 میلیون ریال کشف شد.

نورا خاطر نشان کرد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به 6 فقره سرقت منزل و فروش اموال مسروقه به یک مالخر اعتراف کردند.
وی با اشاره به دستگیری مالخر اموال مسروقه سارقان گفت : هر 3 متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سارق دستگیری اموال مسروقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت کابل برق فشار قوی در ۲ منطقه این شهرستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به محل‌های اعلامی اعزام شدند.

به گفته او ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی هویت یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به کشف مقادیری کابل برق سرقتی و قیچی سیم‌بُر از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: سارق دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه ارتکابی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.  

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان