Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور توزیع برق مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: هفت دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰ کاوا، چهار دستگاه ۳۱۵ کاوا، ۲دستگاه ۲۰۰ کاوا و یک دستگاه ترانسفورماتور ۵۰ کاوا طی پروژه‌های گذر از پیک سالجاری این امور در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم منطقه نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی ریاحی اظهارداشت: با وجود مشکلاتی چون شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن ایجاد برخی محدودیت ها توانستیم با تلاش شبانه روزی کارکنان این امور تمامی پروژه های تعریف شده گذر از پیک این شهرستان را به پایان برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اصلاح، ساخت و توسعه ۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه است.

مدیر امور توزیع برق مهرستان با بیان اینکه بیش از ۶ کیلومتر تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و نصب یک دستگاه بوستر نیز در پروژه گذر از پیک این شهرستان انجام شده است افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه بالغ بر۳۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: روستای دیهی، کهن حسین، منظوری، کهن مگار، پرکن، خیابان بلوچستان، بلوار جمهوری، کوچه شهید صادقی،محله شاشکی و منازل سازمانی از جمله مناطقی هستند که کار احداث، اصلاح و توسعه شبکه توزیع برق آن انجام شده است.

ریاحی ارتقای پایدار شبکه و آمادگی شبکه برای گذر از پیک تابستان، نوسازی و اصلاح شبکه برق، کاهش خاموشی و رضایت مشترکان از جمله اهداف انجام این پروژه است.

 

سه دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در چابهار کشف شد

مدیر امور توزیع برق چابهار گفت: سه دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال غیرمجاز از یک مرکز مسکونی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

محمود رضا اکبری اظهارداشت: با رصد و تلاش همکاران حوزه مشترکین این امور از وجود تعدادی ماینر در یک باب منزل مسکونی در مرکز شهر چابهار مطلع شدیم.

وی ادامه داد: همکاران این امور پس از اخذ مجوزهای لازم در بازرسی از این منزل تعداد سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز را که به صورت غیرقانونی به شبکه برق مسکونی متصل شده بود، کشف و ضبط کردند.

مدیر امور توزیع برق چابهار تصریح کرد: استخراج ارزهای دیجیتال نیاز به مصرف بالای برق دارد و متاسفانه بسیاری از سود جویان به استخراج ارز دیجیتال با تعرفه برق یارانه ای اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: تولید کنندگان رمز ارز می‌توانند با ارائه مجوز و پروانه صادره از اداره‌ و سازمان‌های ذیربط نسبت به دریافت انشعاب قانونی اقدام و از حمایت قانونی نیز برخوردار شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهرستان ترانسفورماتور مدیر امور توزیع برق گذر از پیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رئیسی صبح دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعت انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

کد خبر 6085131

دیگر خبرها

  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد