Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ روز گذشته نیز همچون یک هفته گذشته تمرین استقلالی‌ها در حالی برگزار شد که خبری از مهدی قایدی نبود! هرچند ابتدا عنوان شد دلیل این غیبت سرماخوردگی شماره ۱۰ استقلال است اما امروز همه شما از علت اصلی آن باخبرید. قایدی به دلیل مشکلات موجود در قراردادش که هنوز اصلاح نشده با باشگاه اختلاف نظر دارد و گفت‌وگوهای طرفین تا به امروز توافقی را به دنبال نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وعده جدید احمد مددی برای حل این مشکل و «پسر استقلال» لقب دادن به این بازیکن هم نتوانست به حضور او در تمرین آبی‌ها کمکی کند اما...  

قایدی یک استقلالی است و خانواده‌اش هم استقلالی هستند. او بارها و بارها از عشق، علاقه و تعصب خود به رنگ آبی حرف زده و همه می‌دانند چقدر تیم فعلی‌اش را دوست دارد. با این وجود آنچه امروز سبب طغیان این ستاره تکنیکی شده است تبعیض میان بازیکنان استقلال از لحاظ مالی است. شاید مقصر اصلی این تبعیض احمد مددی نباشد و بیشتر متوجه مدیرعامل سابق آبی‌ها باشد ولی به هرحال به چالش بزرگی برای مدیران استقلال و به ویژه شخص «مددی» تبدیل شده است.

احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال در هتل آزادی قرارداد اغلب بازیکنان استقلال را اضافه و با ارقام عجیب و غریبی نفرات جدید تیمش را جذب کرد. درهمان گیرو دار مدیرعامل وقت آبی‌ها به مهدی قایدی قول داد قرارداد ۸۵۰ میلیون تومانی او را اضافه کند اما این حرف یک وعده توخالی بود و بس! پس از کنار رفتن احمد سعادتمند و حضور احمد مددی در استقلال، ستاره دوست‌داشتنی آبی‌ها درچند نوبت وعده مدیرعامل قبلی را به مدیریت جدید یادآوری کرد اما باز هم اتفاق جدیدی نیفتاد. 

بهترین بازیکن و ستاره بلامنازع استقلال که در وقت اضافی دربی فرشته نجات آبی‌ها شده و گل دوم تیمش را به پرسپولیس زده بود باید با قرارداد ۸۵۰ میلیون تومانی به کارش ادامه می‌داد درحالی که رقم قرارداد یک بازیکن نیمکت‌نشین یا معمولی تیم ۶ یا ۷ برابر اوست! عدم حضور مهدی قایدی سرتمرین آبی‌ها قابل دفاع نیست ولی تبعیض در هیچ جایی پسندیده نیست و طغیان به بار می‌آورد کما اینکه هنوز هم وقتی با مهدی هاشمی‌نسب صحبت کنید از تبعیض آن زمان پرسپولیس و کوچ به استقلال حرف می‌زند!

بیشترر بخوانید: رونمایی از پیشنهاد مالی جدید استقلال به مهدی قائدی

حالا چرا اسم مهدی هاشمی‌نسب را آوردیم؟ همه چیز به خبری برمی‌گردد که به تازگی از منبعی موثق شنیدم‌؛ «پرسپولیس مشتری جدی و جدید مهدی قایدی!»

لطفاً تعجب نکنید! منبعی که این خبر را با ما درمیان گذاشت اطلاع داد «پرسپولیسی‌ها از طریق یک واسطه به مهدی قایدی پیغام داده‌اند به این تیم برود و بالاترین قرارداد ممکن را هم ببندد!» بله، ما هم می‌دانیم مهدی قایدی تا سال ۱۴۰۲ با استقلال قرارداد دارد اما در این فوتبال داشته‌ایم بازیکنانی که با پرسپولیس یا استقلال قرارداد داشته و به طرفه العینی آن را فسخ کرده و به تیم جدید کوچ کرده‌اند! شاید جالب باشد دلایل زیر را برای تمایل ویژه پرسپولیسی‌ها به خرید ستاره استقلال بخوانید؛ 

۱- تلافی خرید محمد نادری‌؛ روز دوم آبان‌ماه گذشته محمد نادری مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس که اخبار ضد و نقیضی درباره حضورش در استقلال به گوش می‌رسید بالاخره تصمیم گرفت به تیم استقلال ملحق شد.  محمد نادری یک فصل و نیم در تیم پرسپولیس عضویت داشت و با این تیم دو قهرمانی لیگ برتر و یک جام‌حذفی را کسب کرد. این بازیکن ۲۴ ساله با تیم کورتریک بلژیک قرارداد داشت و در این مدت به صورت قرضی در تیم پرسپولیس حضور داشت و پس از پایان یافتن مدت قراردادش با تیم بلژیکی تصمیم گرفت تا به استقلال بپیوندد. اتفاقی که بمب جدید نقل‌وانتقالات فوتبال ایران لقب گرفت و از همان روز خیلی‌ها پیش‌بینی کردند پرسپولیس بیکار نخواهد نشست. 
پرسپولیسی‌ها به زودی انتقام این خرید را از استقلالی‌ها خواهند گرفت هرچند محمد نادری تاکنون هرگز نتوانسته سایه‌ای از آن بازیکن تکنیکی و مؤثر پرسپولیس در تیم محمود فکری باشد. 

۲- نارضایتی مهدی قایدی‌؛ مهدی همان‌طور که اشاره شد از وضع موجود ناراضی است. او درچند ماه گذشته فقط وعده و وعید توخالی شنیده و درعمل باشگاه کمکی برای ارتقا قراردادش نکرده است. برهمین اساس هم با وجود تماس‌های مکرر اطرافیان باشگاه و مدیریت استقلال سر تمرینات تیمش حاضر نمی‌شود. 

۳- پرسپولیس مهاجم ندارد؛ دلیل دیگری که پرسپولیسی‌ها را برای جذب مهدی قایدی وسوسه می‌کند، نداشتن مهاجم است. پس از جدایی علی علیپور، این تیم عیسی آل ‌ثیر را خرید که با وجود درخشش زائدالوصف در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شادی عجیب پس از گلزنی به پاختاکور ازبکستان به مدت ۶ ماه از حضور در مسابقات رسمی محروم شد. گرچه مهدی عبدی در برخی مسابقات بزرگ از جمله نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا و دربی درخشیده و موفق به گلزنی شده اما او هم مهاجم جوانی است. افت و خیزهای مهدی عبدی در این مدت زیاد بوده و یحیی گل‌محمدی سخت به دنبال خرید مهاجم است. 

سرمربی پرسپولیس در هفته‌های گذشته اغلب تیمش را با ۶ هافبک و بدون مهاجم به مصاف رقیبان فرستاده و مشکل گلزنی منهای بازی با گل‌گهر سیرجان در این تیم مشهود بوده است. درچنین شرایطی بهترین خرید می‌تواند مهدی قایدی سرعتی و گلزن باشد. شماره ۱۰ استقلال زهر خودش را در دربی‌های گذشته به تیم یحیی گل‌محمدی ریخته و سرمربی پرسپولیس خوب می‌داند او چه جواهری است. 

۴- قایدی همیشه به پرسپولیس گل می‌زند؛ به گواه اغلب فوتبالی‌ها خرید مهدی هاشمی‌نسب از پرسپولیس توسط استقلالی‌ها بمب تاریخ نقل و انتقالات فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ بمبی که علی فتح‌ا... ‌زاده مدیرعامل سابق استقلال دلیل مهمی برای آن داشت: «مهدی هاشمی‌نسب را خریدیم که دیگر به استقلال گل نزند!» حالا به نظر می‌رسد همین دلیل می‌تواند پشت پرده پیغام‌ها به مهدی قایدی باشد. ستاره‌ای که همچون هاشمی‌نسب نامش «مهدی» است و در دیدارهای گذشته برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شده است. 

بنابراین خرید این بازیکن خطرناک در دربی می‌تواند از این حیث هم به سود پرسپولیس باشد هرچند آن زمان قرارداد «مهدی هاشمی‌نسب» با پرسپولیس به اتمام رسیده بود ولی «مهدی قایدی» تا سال ۱۴۰۲ با استقلال قرارداد دارد. 
نکته‌: تجربه نشان داده که اخباری مشابه آنچه در بالا بدان اشاره رفت با تکذیب طرفین روبه‌رو می‌شود اما معمولاً به واقعیت تبدیل خواهد شد. باور نمی‌کنید یک بار دیگر اخبار پیش از دوم آبان ماه گذشته و نحوه استقلالی شدن «محمد نادری» را مرور کنید تا خیلی چیزها دستگیرتان شود!

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های پرسپولیس و استقلال در نیم فصل نقل و انتقالاتی زمستانی توانستند دو بازیکن در خط حمله از کشور ازبکستان به خدمت بگیرند. طبق وعده مدیران عامل دو باشگاه و درخواست مدیر برنامه این دو بازیکن که یک نفر است قرار بود روز گذشته مبلغ ۲۰ هزار دلار از رقم توافق شده با این دو بازیکن به حسابشان واریز شود یا به صورت نقدی به آن‌ها پرداخت گردد، اما یکی از این دو بازیکن پولش کمی سخت به دستش رسید.

اورونوف بازیکن ازبکستانی تیم پرسپولیس صبح روز گذشته با توصیه رضا درویش (مدیرعامل باشگاه) و بدون هیچ مشکلی پولش را از طریق مدیر برنامه‌اش از امور مالی پرسپولیس دریافت کرد و مشکلی از این بابت برای این بازیکن به وجود نیامد و دیروز هم با تیم به اردوی شبانه روزی رفت، اما شرایط برای مارشاریپوف به این شکل نبود.

اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که ماشاریپوف که از باشگاه خبردار شده بود شاید این مبلغ دیروز به دستش نرسد از طریق مدیر برنامه‌اش تهدید کرد اگر ۲۰ هزار دلار را نگیرد در بازی مقابل هوادار تیم را همراهی نمی‌کند. طبق توافقی که در قرارداد این بازیکن آمده این شرایط برای ماشاریپوف وجود داشت به همین خاطریکی از مسئولان باشگاه با مدیر برنامه این بازیکن تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که به باشگاه برود تا این مبلغ را به صورت نقدی دریافت کند.

سرانجام بعد از ظهر روز گذشته و پس از پیگیری‌های مکرر از سوی مدیر برنامه ماشاریپوف این مبلغ به صورت نقدی به بازیکن ازبکستانی استقلال پرداخت می‌شود و ماشاریپوف همراه با دیگر بازیکنان تیم استقلال به اردو می‌رود. این بازیکن هفته پیش هم قبل از دربی به دلیل مشکلاتی که در ارتباط با محل اقامتش به وجود آمد از باشگاه دلخور بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: ریخت و پاش فوتبالی عربستان ته کشید!
  • بهترین گلزن استقلال در سال ۱۴۰۲؛ مهدی قائدی با ۶ گل!
  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد / خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند
  • امضای بزرگ‌ترین قرارداد نفتی
  • سرخابی ها با پیروزی به استقبال نوروز رفتند
  • پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال
  • امضای بزرگ‌ترین قرارداد‌های نفتی یک دهه اخیر صنعت نفت ایران
  • امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه اخیر صنعت نفت ایران
  • بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه اخیر صنعت نفت ایران امضا می‌شوند
  • صحبت‌های جنجالی هاشمی‌نسب؛‌ پرسپولیسی‌ها هیچی نیستند!