Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر عزیز نصیرزاده صبج امروز دوشنبه در آیین الحاق و تحویل دهی انواع هواپیماهای نظامی ترابری سنگین و بالگرد به یگان‌های نظامی ضمن قدردانی از مجموعه صنایع هوایی و کارکنان وزارت دفاع گفت: به فضل الهی صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال مبتکر و خودکفا و برای بخش‌های عملیاتی کاملاً قابل اطمینان و اتکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوایی ارتش یادآور شد: در ظاهر کار امروز شاهد تحویل‌  دهی چندین فروند هواپیما و بالگرد بودیم اما در پس این ماجرا خلاقیت ابتکار و نوآوری را می‌بینیم که با این خلاقیت‌ها بهینه سازی و ارتقا داشته ایم و البته همکاری با شرکت‌های دانش بنیان که افق های روشنی برای ما به همراه خواهد داشت.

وی گفت: تجهیزات تحویل شده امروز توسط وزارت دفاع به نیروی هوایی ارتش و البته افق روشنی که در حوزه فعالیت‌های علمی و پشتیبانی شاهد هستیم قطعاً در ارتقای توان دفاعی کشور  نقش بالایی دارد و ما از مرزهای کشورمان به بهترین شکل دفاع خواهیم کرد.

امیر نصیرزاده سیاست جمهوری اسلامی ایران را مقاومت فعال دانست و گفت: مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این موضوع را به عینه در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم.

۹ فروند هواپیمای نظامی، ۱۰ فروند بالگرد و ده ها موتور بازآماد شده در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع صبح امروز دوشنبه با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تحویل نیروهای مسلح شد.

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع عزیز نصیر زاده سرتیپ امیر حاتمی فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزیر دفاع ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران وزارت دفاع سرتیپ امیر حاتمی فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران وزیر دفاع ایران اخبار کنکور نیروی هوایی ارتش صنایع هوایی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان

(تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان

دیگر خبرها

  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • (تصاویر) تحویل تجهیزات و خودروهای عملیاتی محیطبانان
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • حمایت وزارت صمت از تولیدکنندگان هواپیما‌های تفریحی آموزشی