Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:16:12 GMT

هنوز برخی بی حالی و گلودرد را یک سرما خوردگی می‌دانند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۸۹۹۳

هنوز برخی بی حالی و گلودرد را یک سرما خوردگی می‌دانند

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فرهاد ابول نژادیان یک شنبه شب در گفت‌وگو با صدا و سیمای خوزستان اظهار کرد: در چند روز گذشته میزان مراجعات به بیمارستان‌ها در شهرستان‌های اهواز، ماهشهر، دشت آزادگان، شوشتر و دزفول زیادتر شده است.

ابول نژادیان افزود: همین عامل موجب شده است فشار زیادی به بیمارستان‌ها در شهرستان اهواز وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۲۵ درصد عامل شیوع کرونا در خانواده‌هاست، ادامه داد: هنوز برخی خانواده‌ها ضعف، بی حالی و گلودرد را یک سرما خوردگی می‌دانند و در صورت بروز این علائم خود را قرنطینه و برای درمان اقدام کند.

فرمانده قرارگاه مقابله با بیماری کرونا در استان خوزستان بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و مردم بهتر شده است اما برای کنترل این بیماری نیازمند همکاری و مشارکت مردم هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه برای سفر هوایی به مبدا و مقصد خوزستان نیاز به تست پی سی آر نیست، گفت: به علت اینکه سفر به خارج از خوزستان در شرایط کرونا یک قرنطینه معکوس است در استان مصوب شد هر کس قصد سفر دارد ۴۸ ساعت قبل به مراکز ۱۶ گانه و نمونه گیری کرونا، مراجعه و تست سریع بگیرد و دیگر نیازی به تست پی سی آر نیست.

وی افزود: حدود ۱۱ مرکز در اهواز و شهرستان‌های استان تست‌های سریع کرونا انجام می‌گیرد.

کد خبر 5158826

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی اهواز ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه مشهد بوشهر شیراز زلزله گرگان اردبیل بارش برف کرونای انگلیسی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ حکیم عبداللهی گفت: طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی باهدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برابر دستورالعمل صادره از فراجا پس از برگزاری چندین نشست با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان و حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، اولین برنامه در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار انجام شد.

وی افزود: اولین برنامه با حضور نمایندگان پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها از قبیل فتا، پیشگیری، بهداری، گزینش و استخدام، دفتر نظارت همگانی، وظیفه عمومی و .. در مسجد سیدالشهدا منطقه منبع آب شهر اهواز برگزار شد.

سرهنگ عبداللهی با اشاره به اینکه در این نشست نمایندگان سازمان‌های دولتی و مردم نهاد میز خدمت برپا کردند، ادامه داد: در این برنامه با توجه به تنوع خدمات فراجا شاهد حضور بسیار خوب مردم بودیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اضافه کرد: در این برنامه ضمن برگزاری نمایشگاه، نشست با اعضای شورای محله و رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ خدمات مضاعف رایگان فراجا  از جمله سنجش سلامت، مشاوره و روانشناسی، خدمات پزشکی، کارگاه آموزشی پیشگیرانه در حوزه فضای مجازی، اعتیاد، تحکیم خانواده و عفاف و حجاب به شهروندان،  ارائه شد.

وی می‌گوید: تا پایان اردیبهشت ماه این طرح در ۱۱ نقطه‌ای که از طرف استانداری خوزستان اعلام شده است، اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • وضعیت قابل قبول هوای ۷ شهر خوزستان