Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال معتقد است انتخابات فدراسیون فوتبال به خوبی برگزار شده است

حیدر بهاروند درباره انتخابات فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، حیدر بهاروند به میزان گفت:

مجمع بی ‌نظیر بود و همان ‌طور که مشاهده کردید اعضا آزادانه آرای خود را داخل صندوق انداختند و با استقلال کامل در مجمع حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهاروند افزود:

خدا را شکر ترکیب جدید هیات رایسه مشخص شد و به منتخبین نیز تبریک می ‌گویم و امیدوارم بتوانند منشا خیر باشند و برای فوتبال ایران با تمام وجود تلاش کنند. 

سرپرست سابق فدراسیون فوتبال درخصوص بدهی ‌های فدراسیون فوتبال نیز عنوان کرد:

فدراسیون قطعا مشکلاتی داشته ولی از نظر مطالبات بین المللی اگر آزاد بشود و فیفا و ای اف سی مطالبات را پرداخت کنند اتفاق خوبی رخ می‌دهد. البته سازمان لیگ نیز مطالباتی دارد و اگر این طلب‌ها که حکم قانونی نیز دارند، وصول شوند مشکلی برای رئیس بعدی وجود ندارد. در واقع چیزی حدود 150 تا 160 میلیارد تومان پول قابل توجهی به فدراسیون فوتبال می رسد که می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

بهاروند ادامه داد:

به شخصه معتقدم که نقد شخصی نباید وجود داشته باشد و همه مشکلات را به فدراسیون ربط ندهند و این همه اتفاقات مثبت را نیز ببینند. قطعا ایرادهایی در کار اجرایی فدراسیون وجود داشت اما موضوع تحریم‌های ظالمانه و عدم دریافت مطالبات از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تاثیر زیادی در برخی از مشکلات به وجود آمده داشت. پس حتما اتفاقات مثبت و موفقیت‌های قابل توجهی هم در این دوره مدیریتی شاهد بودیم.

بهاروند درباره پرونده ویلموتس هم گفت:

پرونده ویلموتس را تیم حقوقی پیش می‌ برد تا بتواند از حق فوتبال ایران دفاع شود. 

رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال افزود:

خدا را شکر انتخابات امروز حاشیه‌ای نداشت و انتخابات بی‌نظیری را شاهد بودیم. در این چند ماه تلاش کردیم و اساسنامه را تایید کردیم و با هماهنگی AFC و وزارت ورزش همه چیز را برای برگزاری انتخابات مهیا ساختیم. 

بهاروند درباره بدهی ساختمان فدراسیون فوتبال هم تاکید کرد:

بدهی ساختمان را نیز داده‌ایم و حتی شستا آن را تایید کرده و از این بابت نیز مشکلی وجود ندارد. 

اخبار داغ 

انتخابات فدراسیون فوتبال | گزارش لحظه به لحظه؛ انتخابات به پایان رسید برنامه علی کریمی برای اداره فدراسیون فوتبال / سند کشف حجاب سارا خوئینی ها + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت آندره آ پیرلو در بحران؛ اما او مقصر اصلی وضعیت کنونی یوونتوس است؟ رئال مادرید کار ساده تری برای جذب ارلینگ هالند نسبت به ام باپه دارد / کوپه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

باشگاه آلومینیوم اراک قسط اول مطالبات بازیکن پیشین استرالیایی - سودانی خود را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، والنتینو یوئل پس از پایان لیگ برتر فوتبال در تابستان 1401 به عضویت تیم فوتبال آلومینیوم اراک درآمد و زمستان همان سال به‌صورت قرضی به ام‌صلال قطر پیوست.

یوئل بعد از جدایی از آلومینیوم، از این باشگاه بابت عدم دریافت مطالبات خود شکایت کرد و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه اراکی را به همین دلیل بست. از آن زمان بود که مدیران آلومینیوم با یوئل وارد مذاکره شدند تا رضایت وی را جلب کنند.

شکایت آلومینیوم از یوئل به دادگاه CAS

باشگاه آلومینیوم با بازیکن فعلی تیم وسترن سیتی استرالیا توافق کرد که مطالبات وی را در سه قسط پرداخت کند. قسط اول طلب یوئل طی روزهای گذشته به حساب او واریز شد و مدیران آلومینیوم امیدوارند یوئل، تأییدیه پرداخت این پول را ارسال کند تا دغدغه این باشگاه بابت عدم صدور مجوز حرفه‌ای برطرف شود.

یوئل 12 بار با پیراهن آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال به میدان رفت که نتوانست گل یا پاس گلی به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بارش‌ها، سیلاب و آب‌گرفتگی در اصفهان / تداوم بارش‌ها در استان
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • ناگفته‌های خیرخواه از سفر دشوار برای کسب سهمیه‌ المپیک
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم