Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@23:17:42 GMT

انتقام آتشین از همسر سابق

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۰۲۴

انتقام آتشین از همسر سابق

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شهروند، عامل حریق عمدی در محدوده جنوب غرب تهران از سوی پلیس پایتخت دستگیر شد. مرد جوان برای انتقام‌گیری از همسر سابقش دو نفر از دوستانش را اجیر کرد تا خودروی همسرش را شبانه به آتش بکشند.

ساعت ۳ صبح ۴ آبان امسال، گزارش حریق خودرویی در منطقه جنوب تهران به پلیس و ماموران آتش‌نشانی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر ماموران راهی محل شدند. آن‌ها پس از اطفای حریق با صاحب خودرو که زن جوانی بود مواجه شدند.

زن جوان در تحقیقات پلیسی گفت: «نمی‌دانم چه کسی خودروام را آتش زده است. داخل خانه خواب بودم که با صدای همسایه‌ها بیدار شدم. از طرفی متوجه آتش‌سوزی در خیابان شدم. خودم را بلافاصله به خیابان رساندم و با خودرو تیبای سفید رنگم مواجه شدم که درحال سوختن بود.»

آغاز تحقیقات

به‌دنبال این آتش‌سوزی، کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را آغاز کردند. آن‌ها در نخستین گام به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه رفتند. بازبینی دوربین‌ها نشان می‌داد که خودروی لیفان قرمز رنگی لحظاتی قبل از آتش‌سوزی در مقابل خودروی تیبا توقف کرده و یکی از سرنشینان خودرو از داخل آن پیاده شده بود. او بنزین روی خودروی تیبا ریخته و پس از به آتش کشیدن خودرو از آنجا متواری می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزادراه غدیر حادثه سراوان شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم همسر سابق انتقام آتش زدن خودرو آزادراه غدیر حادثه سراوان شهاب الدین عزیزی خادم سینوفارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

به گزارش خبرآنلاین ،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

مهر در خبری نوشت:جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898360

دیگر خبرها

  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران