Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:16:59 GMT

طرح استقبال از بهار در سنندج آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۰۵۷

طرح استقبال از بهار در سنندج آغاز شد

به گزارش ایرنا، لقمان حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، امسال نیزهمانندهرسال علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقداماتی در راستای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان و ارتقای سطح رضایتمندی آنان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا اقداماتی برای جلوگیری از عدم شیوع این ویروس از جمله ممنوعیت برپایی چادر در سطح پارکها و بوستان‌ها و خودداری از اسکان مسافر در مکان‌های اقامتی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: شهرداری مناطق و نواحی در همین راستا باید نسبت به‌ انجام عملیات گلکاری در سطح پارک‌ها، بوستان‌ها، میادین و رفیوژها، هم سطح کردن دریچه‌های سطح شهر جهت جلوگیری ازآبگرفتگی و خطرات احتمالی، تعمیر، شستشو و راه‌اندازی آبنماها، لکه‌گیری و آسفالت معابر و پاکسازی و ساماندهی ورودی‌های سطح شهر اقدام کنند.

وی افزود: رفع نواقص مبلمان پارکی و وسایل بازی کودکان و سرویس‌های بهداشتی، پاکسازی پایه پل‌ها و علائم ترافیکی و دیوارمعابراصلی وعدم صدور مجوزحفاری و اقدامات موثر برای ممنوعیت نصب چادر در پارک‌های سطح شهر نیز باید انجام شود.

حیدری اظهار داشت: از دیگر تمهیدات انجام شده شامل شستشو، تعویض و تعمیر مخازن زباله و فرسوده پلاستیکی، جمع‌آوری لاستیک و مواد اشتعال‌زا، جلوگیری ازساخت و سازهای غیرمجاز، نظارت برجمع‌آوری زباله به ویژه درنواحی منفصل، رنگ‌آمیزی جداول، برداشت نخاله‌های ساختمانی است.

وی گفت: انجام عملیات سمپاشی زمستانه، برپایی سفره‌هفت سین و المان‌های نوروزی و نورپردازی میادین اصلی و ورودی‌های شهر، آذین‌بندی میادین اصلی شهر، نصب تابلوهای هدایت مسیر، نظارت بر گلکاری و احیای فضای سبز ازمهمترین اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این شهرداری است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: آماده‌باش کامل ناوگان تاکسیرانی و توجیه تاکسیرانان با توجه به شرایط کرونایی، نظافت محوطه پارک سوار و سرویس‌های بهداشتی، رنگ آمیزی جداول محوطه ترمینال و پارک سوار از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی اضافه کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهری نیز نسبت به آمادگی و برقراری تمام جایگاه‌های cng در ایام تعطیل، خط کشی معابر ورودی سطح شهر، برداشت لکه‌های معابر سطح شهر و راه‌اندازی کارخانه آسفالت و توزیع آسفالت مورد نیاز اقدام خواهد کرد.

حیدری افزود: آمادگی و استقرار آتش نشانان در شب‌های چهارشنبه‌سوری و شب عید و آماده باش پرسنل و آمادگی ایستگاه‌ها و ماشین‌آلات جهت امدادرسانی در ایام عید از دیگر اقدامات این شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار است.

وی ابراز امیدواری کرد، با تلاش کارکنان وکارگران خدوم و زحمتکش شهرداری بتوانیم سطح شهر را برای فرا رسیدن سال نو آراسته و زیباتر کنیم.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سنندج ویروس کرونا کردستان سنندج اخبار کنکور سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از احداث خیابان گرکان با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از احداث خیابان گرکان با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: این خیابان برای تسهیل در تردد شهروندان و در راستای محله محوری احداث شده است.

وی افزود: خیابان‌ها به‌عنوان فضاهایی پویا در شهرها محسوب می‌شود، بنابراین باید به گونه‌ای ایمن و بهینه طراحی شده و آسایش شهروندان را فراهم کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرهای بسیاری دچار مشکلات در زمینه حمل‌ونقل بوده و علت آن طراحی ضعیف شبکه معابری است که شیوه‌های مختلف حمل‌ونقل را با هم ادغام نکرده است یا محیطی امن برای استفاده عابران پیاده و دوچرخه‌سواران فراهم نمی‌کند.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه این خیابان سال‌ها مطالبه اهالی محله گرکان بوده است، تصریح کرد: این خیابان در حال حاضر به‌عنوان یکی از پروژه‌های محرک توسعه برای این محله کمتر برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در راستای احداث این خیابان احداث پارک محلی نیز با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این خیابان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

صیرفی‌نژاد با تاکید بر اینکه پارک‌ها با افزایش جذابیت‌های شهر، سبب توسعه گردشگری و افزایش درآمد شهری می‌شود، تصریح کرد: فضای سبز تأثیر مستقیمی بر روان شهروندان دارد و از این طریق بر کیفیت زندگی شهروندان که از اجزای کلیدی توسعه پایدار است، تأثیر گذار است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این منطقه پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دیگری را در راستای محله‌محوری و شهروند محوری در دست اقدام دارد.

کد خبر 745690

دیگر خبرها

  • انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم
  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • پارک فناوری پردیس به شهری در تراز جهانی تبدیل شود